قیمت مسکن در پردیس سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

بازار خریدوفروش مسکن در پردیس، شاهد افزایش تقاضا است و قیمت مسکن در این شهرستان با توجه به محله و متراژ و سن بنا متفاوت است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، برخی واسطه گران ملکی می‌گویند بازار خریدوفروش مسکن در پردیس هم اکنون شاهد افزایش تقاضا است.

بیشتر بخوانید:

قیمت مسکن در ۱۰ منطقه تهران کاهش یافت

شهر جدید پردیس مرکز شهرستان پردیس است که در استان تهران و در شمال شرق پایتخت قرار دارد. این شهر از سمت غرب با شهر تهران، از سمت شرق با شهرستان دماوند، از سمت شمال با شمیرانات و از جنوب به شهرستان پاکدشت متصل می‌شود و در مجموع شامل ۱۱ فاز است.

برخی واسطه گران ملکی می‌گویند بازار خریدوفروش مسکن در پردیس هم اکنون شاهد افزایش تقاضا است؛ به گفته آن‌ها پس از دوره طولانی مدت رکود، بازار ملک همگام با نوسانات دلار از ابتدای ماه جاری دستخوش تغییر شده است.

همچنین یک مشاور ملکی می‌گوید: متوسط قیمت هر مترمربع مسکن نوساز در محله ۲ واقع در فاز ۲ که به ویلا نشین معروف است ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان است؛ به گفته وی، با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد تومان می‌توان آپارتمانی با ۵۰ مترمربع زیربنا، هم‌کف و کلیدنخورده را در فاز ۹ خریداری کرد که البته مابقی آن را در قابل اقساط وام باید پرداخت.

گفتنی است، در سال گذشته واحدهای ۸۵ الی ۹۰ متری مسکن مهر، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان الی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسید و در ایام عید نوروز سال جاری، این رقم به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم رسید. به دلیل رکود، بازار مسکن پردیس در تابستان با ریزش قیمت همراه بود و واحدهای مذکور با قیمت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز پیشنهاد شد.

واحدی ۸۷ متری و ۴ سال ساخت در فاز ۱۱، با امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است؛ در فاز ۸ نیز، آپارتمانی با ۹۸ مترمربع زیربنا و ۲ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در پردیس را مشاهده کنید:

مسکن

منبع: اکوایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1220082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =