مدافع پرسپولیس در مسیر جدایی؟

مدافع تیم پرسپولیس با پیشنهاد جالب توجهی از تیم‌های شرق آسیا مواجه شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، وحدت هنانوف مدافع ۲۳ ساله و تاجیکستانی در پاییز سال ۱۴۰۰ بعد از درخشش در ترکیب استقلال دوشنبه در لیگ قهرمانان آسیا و صعود با این تیم به دور حذفی این رقابت مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت تا راهی این تیم شد تا لباس قرمزها را برتن کند.

بیشتر بخوانید:

درخواست ۲ بازیکن پرسپولیس برای جدایی

این مدافع حالا بعد از دو سال حضور در این تیم و بعد از درخشش در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در ترکیب تیم ملی تاجیکستان، حالا مورد توجه برخی از باشگاه شرق آسیایی از جمله باشگاه اف سی سئول کره جنوبی قرار گرفته است. این باشگاه کره‌ای با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی خواستار این مهاجم تاجیکی سرخ‌پوشان شده است. با توجه به مبلغ پیشنهاد، وضعیت پرسپولیسی‌ها و پر بودن لیست این تیم این موضوع مورد توجه مدیریت باشگاه قرار گرفته و شاید این بازیکن به زودی از جمع سرخ‌پوشان جدا شود و راهی فوتبال شرق آسیا شود.

با پیگیری مشخص شد تصمیم‌گیری در خصوص حضور یا جدایی این مدافع ۲۳ ساله به بعد از بازی حساس پرسپولیس و آلومینیوم اراک موکول شده است و باشگاه بعد از این دیدار در مورد این مدافع جوان خود تصمیم‌گیری خواهد کرد. به نظر می‌رسد جدایی این بازیکن تاجیکستانی از جمع سرخ‌پوشان محتمل باشد.

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس فردا از ساعت ۱۷:۱۵ در شهر اراک برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1220228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =