مدارس و ادارات کدام استان‌ها پنجشنبه ۲۶ بهمن تعطیل خواهد بود؟

مدارس و ادارات تعدادی از استان‌های کشور به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز پنجشنبه ۲۶ بهمن تعطیل است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عبدالله رشیدی‌پور در سنندج، اظهار داشت: فردا پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه با هدف صرفه‌جویی در مصرف گاز، حفظ پایداری شبکه گاز کشور و جلوگیری از قطع گاز خانگی؛ تمام ادارات کردستان تعطیل است.

بیشتر بخوانید:

افزایش تعطیلات پایان هفته به جلسه علنی رسید

وی افزود: این تعطیلی بنا به پیشهاد مدیر عامل شرکت گاز استان و با موافقت استاندار صورت گرفته و فعالیت تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی، مدارس و دانشگاه‌های استان به صورت دورکاری تعریف و تعطیل خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان افزود: این تعطیلی شامل بانک‌ها، مراکز خدمات‌رسان و بیمارستان‌ها، پلیس، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها و واحدهای شیفتی نمی‌شود و فعالیت آنان مطابق برنامه کاری خودشان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان نیز در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به انفجار خط انتقال گاز سراسری به‌دلیل حرکت گسل زاگرس گفت: این تعطیلی به منظور صرفه‌جویی در مصرف و پیشگیری از هر گونه وقوع حادثه است.

احمد فعله‌گری بیان کرد: پیشنهاد تعطیلی ادارات کردستان برای فردا از سوی شرکت گاز مطرح شده و موافقت با استانداری کردستان بود.

مدارس استان یزد فردا پنجشنبه تعطیل است

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد: نظر به ضرورت مدیریت مصرف گاز، تمامی مدارس استان، فردا پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه تعطیل می‌باشد.

ضروری است مدیران مدارس نسبت به خاموش کردن تمامی وسایل گازسوز و گرمایشی، با هدف مدیریت مصرف انرژی اقدام لازم را به عمل آورند.

استان یزد بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در یکهزارو ۵۰۰ مدرسه تحصیل می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =