خبر خوش برای نیروهای خدماتی مدارس / افزایش حقوق در راه است؟

عضو کمیسیون تلفیق بودجه از اعمال فوق العاده خاص برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مصطفی طاهری عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳، درباره مصوبات مجلس در بودجه سال ۱۴۰۳، گفت: در حوزه آموزش و پرورش موضوع خرید خدماتی‌ها و حق‌التدریسی‌ها و نهضتی‌ها که در حال حاضر به صورت حق‌التدریس مشغول فعالیت هستن همیشه مورد بحث بوده که در بودجه سال آینده تصمیمات خوبی برای ادامه فعالیت آنها اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید:

امتیاز جدید در رتبه‌بندی برای معلمان ورودی ۹۹ و ۹۸ تصویب شد

وی افزود: مجلس در بودجه سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد که از نهضتی‌ها، حق‌التدریسی‌ها و خرید خدماتی‌ها همچنان به صورت حق‌التدریس در سال آینده هم استفاده کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ درباره مصوبه نمایندگان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش (سرایه‌داران و خدمتگزاران مدارس) ، گفت: افزایش حقوق‌هایی که در سال‌های آینده اعمال شده بود شامل این گروه نشده بود که نمایندگان در کمسیون تلفیق برای افزایش حقوق این قشر نیز تصمیماتی اخذ کردند.

طاهری بیان کرد:ابتدا در کمیسیون تلفیق افزایش فوق‌العاده خاص تصویب شد پس از آن در جلسه علنی نیز این فوق‌العاده خاص برای همه کارمندان از جمله این گروه به تصویب رسید که علاوه بر ۲۰ درصد حقوق، افزایش فوقالعاده خاص ۳ هزار امتیاز نیز در احکام آنها درج خواهد شد.

نمایندگان در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۳ مصوب کردن که به منظور نگهداشت و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی از ابتدای سال ۱۴۰۳، ۳ هزار امتیاز برای کارمندان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸ مهرماه ۱۳۸۶ و معادل ریالی این امتیاز برای کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مصوب ۱۳ شهریور ۱۳۷۰ و سایر قوانین و مقررات استخدامی تحت عنوان فوق العاده خاص در احکام کارگزینی و یا قراردادهای آن ها اعمال می گردد. این فوق العاده مشمول کسور بازنشستگی می باشد و صرفا در محاسبه پاداش پایان خدمت، ذخیره مرخصی استحقاقی در زمان بازنشستگی و حقوق بازنشستگی قابل محاسبه است. اعمال این امتیاز در خصوص کارمندانی که طی سال های گذشته از فوق العاده خاص بهره مند شده اند در سقف امتیاز موضوع این ماده بلامانع است.

منبع: تسنیم

انتهای‌پیام/

کد خبر: 1220703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 9
    • نظرات در صف انتشار: 47
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      20 0
      خسته نباشید این جوری که حقوق ما همون حداقل حقوق میشه
    • محمد IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      15 2
      حقوق بخورو نمیر واقعا مسخره کردینخودتونو با ۱۰ تومن چه غلطی میخوای بکنی
    • خدمتگزار مدرسه IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      35 1
      خدایا یعنی میشود حقوق ما خدمتگزاران مدارس هم زیاد بشه که این قدر پیش خانواده مان شرمنده نباشیم
    • مهدی دهقان IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      31 0
      سلام ودرود بنده با ۲۰سال بیمه و هشت ملیون حقوق با دوتا بچه چطور باید از پس این زندگی نکبت بر بیام . ما که هنوز متوجه نشدیم کارگران یا کارمند چون نه افزایش حقوق کارگری رو داریم ونه کارمندی. عید باید عیدی کارگری بگیریم میشیم کارمند واز اون ور افزایش حقوق کارمندی میاد میشیم کارگر . واقعا خدمتگزاران ‌جزو خاک بر سران جامعه هستند. دم بزرگ مردان دولت گرم که همیشه به فکر ما خاک بر سران دولت هستند
    • رضا غلامی US ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      1 0
      واقعا اینهای که تو مجلس نشستن با همین حقوق که به خدمتگزار مدرسه می‌دهند می‌توانند زندگی کنن واقعا لعنت به چنین افرادی که ظلم می‌کنند در حق ما خدا ازتون نگذره بی غیرتا این حقوق دست بچه گدا هم بدی تحویل نمگیره
    • رضا غلامی US ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 0
      البته ما هم مثل خودشون که حقوق میدن کار می‌کنیم صبح در مدرسه باز میکنیم ودر میشم برای کارای شخصی خودمون نظافت هم ۴ هفته ی بار انجام میدیم میخ کچ سوراخ کج می‌طلبد به اندازه ۸ تومن حقوق کار انجام میدیم تمام
    • morteza IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      3 0
      باسلام واقعا نمی‌دونم چی فکر میکنن انگار نیروهای خدماتی جزو این اداره نیستن آخه ده تومان حکم زدید که چی با کلی کسورات
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      1 0
      ما خدمتگزاران جز آدمها نیستیم چون ن معلومه کارگریم ن معلومه کارمندیم قبل از عیدی گرفتن کارگریم موقع عیدی میشیم کارمند اکثرأمستأجریم با این حقوق حتی بخور نمیرمون هم ب وسط ما نمی‌رسه همیشه شرمنده خونواده مونیم فقط باید ی قرص برنج بگیریم اگه اونم پولمون برسه خودمون رو بکشیم ک لاأقل ی نفرمون کم میشه خرجی بچه هامون برسه
    • مرحبا IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      2 0
      با سلام. شکاف طبقاتی تبعیض اداری و بردگی مدرن به اوج خودش رسیده این وضعیت مقصر خودمان هستیم کسانی را انتخاب کردیم که از پشت کوه آمدند دارند مدیریت می کنند.