افزایش رشته‌های تحصیلی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد خراسان شمالی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به نیاز استان افزایش رشته های تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی واحدهای دانشگاهی استان خراسان شمالی، تحصیل دانشجویان علاقمند را تسهیل کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، غلامرضا کاظمی در بیست و دومین جلسه هیات امنای استان خراسان شمالی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های واحدهای دانشگاهی اظهار کرد: یکی از اقدامات موثر با توجه به نیاز استان افزایش رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد واحدهای دانشگاهی استان خراسان شمالی بود که امید است با افزایش هرچه بیشتر رشته های دانشگاهی بتوانیم جهت تسهیل در تحصیل متقاضیان علاقمند اقدامات موثری انجام دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: با توجه به ارزیابی محورهای راهبردی سه گانه در سند تحول و تعالی دانشگاه و با هدف اعتلای جایگاه واحدهای دانشگاهی سراسر کشور در خصوص رتبه های 26 گانه واحدها و مراکز اموزشی دانشگاه، بر اساس شرایط احراز شده طبق شاخص های زیرساختی و فرایندی در حوزه های مختلف، سه واحد و یک مرکز دانشگاهی این استان موفق به ارتقاء شدند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی افزود: با توجه به ارزیابی محورهای راهبردی سه گانه در سند تحول و تعالی دانشگاه، رتبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی استان خراسان شمالی با ارتقایء یک رتبه تحولی و اعطای یک رتبه حرکت در مسیر رشد حائز رتبه 5 شد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با ارتقاء 4 رتبه تحولی حائز رتبه پانزدهم، واحد اسفراین با ارتقاء دو رتبه تحولی و اعطای یک رتبه حرکت در مسیر رشد رتبه بیستم و مرکز جاجرم با ارتقاء چهار رتبه تحولی حائز رتبه بیست و دوم شد.

وی بیان کرد: از دیگر افتخارات ما در حوزه های مختلف فرهنگی می توان به برتری هیات اندیشه ورز خراسان شمالی در جشنواره علمی، فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، خادم برگزیده جشنواره امامت و مهدویت و ارتقا سطح فرهنگی حوزه دانشجویی و فرهنگی به ساعی اشاره کرد.

جهالت مدرن همان نداشتن جهان بینی، فهم و بصیرت درست است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور توانسته است رقابتی سالم برای ادامه تحصیل علاقمندان ایجاد سازد و امروزه در مباحث علمی، پژوهشی در دنیا سرآمد است. حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ضمن تببین جهالت مدرن بیان کرد: انتظاری که از دانشگاه ها و آموزش عالی وجود دارد این است که با جهالت مدرن مبارزه کنند که جهالت مدرن همان نداشتن جهان بینی و فهم و بصیرت درست است.

امام جمعه بجنورد ضمن اشاره به جانفشانی های شهدا افزود: جوانان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بصیرت لازم، فلسفه، حکمت، انقلاب، کار جهادی را به درستی آموختند که نتیجه اش همان از خودگذشتگی های شهدای جان برکف است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1221114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =