سایه سنگین چهره‌های تکراری بر تلویزیون / پلتفرم‌ها رسانه ملی را از دور خارج کرده‌اند

بازیگر سریال لیسانسه‌ها گفت: وجود چهره‌های تکراری و عقب‌ماندگی تلویزیون از پلتفرم‌ها باعث شده تا رسانه ملی از سبد مصرفی خانوارها خارج شود.

نیلوفر شهیدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره دلایل افت مخاطب تلویزیون اظهار کرد: در حال حاضر وجود رسانه‌های متنوع موجب شده تا دایره انتخاب مردم گسترده‌تر شود و گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشند، همچنین گسترش پلتفرم‌ها آن را به یک رقیب سرسخت برای تلویزیون تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

بی‌توجهی به نیازهای جامعه عامل افت مخاطب تلویزیون

وی با بیان اینکه در گذشته مردم حق انتخاب کمتری داشتند، عنوان کرد: در آن زمان مردم مجبور به انتخاب بین دو یا سه شبکه بودند اما در حال حاضر حق انتخاب بین چندین شبکه وجود دارد، پس مخاطب سراغ برنامه‌ای می‌رود که نیازهایش را برآورده می‌کند.

بازیگر سریال لیسانسه‌ها با بیان اینکه عقب‌ماندگی تلویزیون از سایر پلتفرم‌ها باعث شده تا از سید مصرفی خانوارها خارج شود، اظهار کرد: با وجود چنین شرایطی تلویزیون باید روی فیلمنامه‌های قوی و سریال‌های بهتر کار کند، اگر کیفیت کارها بالا برود قطعا مخاطب هم جذب خواهد شد، چرا که مردم کار خوب را دوست دارند.

شهیدی همچنین با اشاره به وجود چهره‌های تکراری در تلویزیون گفت: در حال حاضر شاهد حضور عده‌ای از بازیگران هستیم که همزمان چندین سریال مختلف روی آنتن دارند، در حالی که عده‌ای خانه نشین شده‌اند. تماشای چهره‌های ثابت و تکراری به لحاظ بصری برای بیننده هم جذابیت نداشته و موجب دلزدگی آنان از تلویزیون خواهد شد.

بازیگر سریال گشت پلیس در پایان تاکید کرد: من به عنوان یک بازیگر فقط می‌تواتم امیدوار به آینده باشم و اینکه مسئولان فکری برای بهبود شرایط موجود داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، نیلوفر شهیدی، بازیگر زن ایرانی متولد ۱۳۶۰ در شهر تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر است. پدرش، اسفندیار شهیدی، از مدیران قدیمی فیلمبرداری سینما و تلویزیون است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =