مجلس خبرگان رهبری در دموکراسی کامل است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دموکراسی در مجلس خبرگان در اوج است، گفت: مقام معظم رهبری از هرگونه نقد کاملاً استقبال می نمایند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت الله سید حسن عاملی دوم اسفند با تأکید بر اینکه مجلس خبرگان حساس‌ترین مجلس در سرنوشت و آینده کشور است، گفت: در حساس‌ترین لحظه که کشور احتیاج به تعیین رهبر دارد آنجا مجلس خبرگان این نقش را ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آیت‌الله صدیقی: اصالت در انتخابات خبرگان با جامعه مدرسین است

امام جمعه اردبیل عنوان کرد: مسئله رهبری ستون خیمه کشور و انقلاب و حساس‌ترین رکن کشور است به همین جهت دشمن تمام توان خود را روی رهبریت و مجلسی متمرکز کرده که رهبر را تعیین می کند و تشکیل مجلس خبرگان روز یأس کامل دشمن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یک وظیفه بسیار خطیر مجلس خبرگان در طول مدت تشکیل خود شناسایی افراد قابل صلاحیت برای رهبری است.

وی بیان کرد: الان هر کسی که احتمال قابلیت و لیاقت رهبری دارد، توسط کمیسیون‌ مربوط شناسایی می شود و کمیسیون مربوط با دقت و حساسیت تمام روی این موضوع کار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در اردبیل اضافه کرد: تمام گزارشاتی که درباره رهبری می‌آید کمیسیون تحقیق همه آن گزارشات را بررسی می‌کند و این کمیسیون یکی از حساس‌ترین کمیسیون‌های مجلس خبرگان است.

وی تصریح کرد: کمیسیون تعیین رهبری نیز بسیار حساس است در این کمیسیون یک هسته ۳ نفری وجود دارد که با رأی اعضاء انتخاب می شود و مطالب به طور محرمانه در وهله اول در اختیار آن سه نفر است و آنها به هیأت رئیسه گزارش می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =