رهبر انصارالله یمن: تسلیحات زیردریایی به نبرد در دریای سرخ اضافه شد

رهبر انصارالله یمن گفت: تسلیحات زیردریایی به عملیات نیروهای مسلح این کشور در دریای سرخ وارد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در این باره گفت که نیروهای مسلح یمن «تسلیحات زیردریایی» را در حملات به کشتی‌های آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی به سامانه رزمی خود افزوده است.

بیشتر بخوانید:

۴ حمله به یمن از سوی جنگنده‌های آمریکا و انگلیس

وی گفت که این تسلیحات زیردریایی باعث نگرانی دشمن خواهد شد.

رهبر انصارالله یمن همچنین در پیامی تهدیدآمیز تاکید کرد که عملیات در دو دریای سرخ و عرب، تنگه باب المندب و خلیج عدن ادامه داشته و بر شدت آن افزوده خواهد شد.

الحوثی گفت که نیروهای مسلح یمن تاکنون ۴۸ کشتی را در دو دریای عرب و سرخ هدف قرار داده است و بر شدت عملیات خود در این آبراه بین‌المللی خواهد افزود.

وی ادامه داد: «عملیات ما علیه اهداف اسرائیل بالغ بر ۱۸۳ موشک و پهپاد بوده و عملیات دریایی از نظر کمی و کیفی افزایش یافته و همچنین کاربرد فعال موشک‌ها، پهپادها و قایق‌های نظامی افزایش یافته است».

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1221486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =