ورمزیار: تمدید با قلعه‌نویی یک تصمیم خوب بود/ جوان گرایی نیاز تیم‌ملی نیاز

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: یکی از تصمیمات خوب فدراسیون تمدید قرارداد با قلعه‌نویی بود چون وی اشراف کامل بر تیم ملی دارد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، صادق ورمزیار در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در تورنمنت آسیا عملکرد قابل قبولی داشت. ما بدشانسی آوردیم و به تیم میزبان خوردیم و آنها توانستند از امتیاز میزبانی استفاده کنند و در بازی که روز خوب بازیکنان‌ ما نبود، متاسفانه شکست خوردیم و نتوانستیم به فینال برویم. قطعا برد مقابل ژاپن تاثیر خودش را روی بازی با قطر گذاشت و به نظر من بازیکنان در مقابل میزبان مغرور بودند!

بیشتر بخوانید:

شایعه دروغی که درباره ستاره جدید استقلال پخش شد!

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی گفت: به نظر من یکی از تصمیمات خوب فدراسیون تمدید قرارداد با قلعه‌نویی بود چون الان او اشراف کامل بر تیم ملی دارد و علاوه بر این، در حال‌حاضر تیم ملی نیاز به جوان‌گرایی دارد. امیدوارم تیم ملی در آینده متشکل از بازیکن‌های جوان و باتجربه باشد.

ورمزیار درباره عملکرد استقلال در این فصل نیز یادآور شد: صدرنشینی استقلال را به هواداران تبریک می‌گویم اما متاسفانه در حال‌حاضر در تیم مشکلاتی وجود دارد که مدیران و کادرفنی باشگاه علیه همدیگر صحبت می‌کنند. امیدوارم این مشکلات زودتر تمام شود که تیم بتواند با همین روند ادامه دهد و قهرمان شود.

وی ادامه داد: امیداورم علی خطیر و جواد نکونام اختلافات را کنار بگذارند و برای استقلال تلاش کنند. خوشبختانه الان سرمربی با وجود امکانات کم تیم را در صدر نگه داشته است و قطعا اگر این دو نفر مشکلاتشان را حل کنند، می‌توانند استقلال را به روزهای اوج برگردانند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1221516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =