امیری: مدیون گل محمدی هستیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد که خودمان را مدیون گل محمدی می‌دانیم و باشگاه با رفتن این مربی خلاء بزرگی را احساس کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه جشن قهرمانی تیم نوجوانان پرسپولیس اظهار کرد: نوجوانان ما از حدود ۵ هفته پیش قهرمانی‌شان مسجل شده بود. خدا را شکر مصدومیتم برطرف شده است و آماده بازی هستم، اما قرار شده کم کم به مسابقات اضافه شوم. متاسفانه هفته گذشته ۳ امتیاز از دست دادیم و در شرایط سختی بودیم. خودمان را مدیون گل محمدی می‌دانیم. با رفتن گل محمدی، باشگاه پرسپولیس خلاء بزرگی را حس کرد. مهمترین هدف برای ما قهرمانی و سربلندی پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس: حذف باشگاه استقلال از آسیا ربطی به مالکیت مشترک نداشت

او افزود: نکته مثبت تیم ملی فوتبال اتحاد بین بازیکنان بود. بازیکنان تا آخرین لحظات جنگیدند و باید به آینده امیدوار باشیم. کشورهای حوزه خلیج فارس روز به روز پیشرفت می‌کنند. امکانات ما هم باید به آن حد و اندازه برسد. از نظر پتانسیل و بازیکن خودمان می‌دانیم که حرف اول را در آسیا می‌زنیم. بعد از بازی با ژاپن با چند بازیکن تیم ملی تماس گرفتم و خدا قوت گفتم. جوانگرایی در حیطه اختیارات سرمربی است. جوانگرایی خوب است، اما تجربه هم اهمیت دارد. امید ابراهیمی بازیکنی است که همیشه از حضور در کنارش لذت برده‌ام.

امیری درباره قهرمانی تیم نوجوانان پرسپولیس در رده‌های پایه گفت: تیم‌های پایه، اساس و شاکله هر باشگاهی هستند. اگر خوب به آن‌ها رسیدگی شود و سالی ۲، ۳ بازیکن به تیم بزرگسال بدهند، کمک زیادی به پیشرفت باشگاه خواهد کرد. هنوز در بخش پایه نیاز به کار هست. متاسفانه آن طور که باید در پایه‌ها رسیدگی نمی‌شود. امیدوارم در آینده شاهد حضور استعدادهای خود در تیم‌های بزرگ باشیم. وقتی یک مربی، میلاد سورگی را به باشگاه می‌آورد، این خودش استعداد یابی است و یا مثل بادپا که از سیستان و بلوچستان آمده است. در کل امکاناتی که در بخش پایه هست واقعا ضعیف است. امیدوارم بودجه مناسبی به این بخش اختصاص داده شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1221521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =