برگزاری مانور جستجو و نجات دریایی در بندر شهیدحقانی

معاون دریایی و بندری بنادر شرق هرمزگان گفت: مانور جستجو و نجات دریایی با هدف ارتقائ ایمنی سفر با شناورهای دریایی برگزار شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمد احمدی زاده، امروز (پنجم بهمن‌ماه)، در نشست هماهنگی برگزاری مانور جستجو و نجات در مقیاس بزرگ در پایتخت سفرهای دریایی با بیان این موضوع که بیش‌ترین حجم جابه‌جایی مسافر و گردشگر دریایی از استان هرمزگان و پایانه مسافری بندر شهید حقانی انجام می‌شود، اظهارکرد: برگزاری مانورها در مقیاس‌های بزرگ و کوچک علاوه بر مدیریت صحیح بحران و جلوگیری از حوادث احتمالی، سفری ایمن را برای هموطنان به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید:

۴ شناور در آب‌های بوشهر توقیف شد

وی ادامه داد: مانور جستجو و نجات دریایی همه ساله در سطح گسترده با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌ها به صورت مشترک برگزار خواهد شد.

احمدی زاده گفت: با توجه به موقعیت بندر شهید حقانی و ثبت بیش‌ترین جابه‌جایی دریایی به جزایر هرمز و قشم و لزوم توجه به ایمنی این سفرها، مانورهای مختلف نجات و اطفای حریق در طول سال برگزار می‌شود.

به گفته معاون بنادر شرق هرمزگان، بازرسی دوره‌ای شناورها از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است که بدون مجوز بازرسی، شناور امکان رفت و آمد نخواهد داشت.

انتهای پیام

کد خبر: 1221617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =