حواشی پرسپولیس ادامه دارد / حملات همه‌جانبه و بی‌منطق به اوسمار!

پرسپولیس در حالی که دارد با اوسمار لوس ویرا به راهش ادامه می‌دهد، همچنان مورد حملات شدید قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، این روزها که پرسپولیس با سرمربی جدید، به راهش در لیگ برتر ادامه می‌دهد و مثل دیروز، ۳ امتیاز از ذوب آهن می‌گیرد و تلاش می‌کند فاصله اش از استقلال بیشتر نشود، برخی پیشکسوتان پرسپولیسی همچنان مرغشان یک پا دارد.

بیشتر بخوانید:

مهره کلیدی پرسپولیس بازی با استقلال را از دست داد؟

تعدادی از آنها می‌گویند اوسمار مربی نیست و نباید سرمربی می‌شد! این افراد در واقع همان هایی هستند که وقتی یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس می‌نشست با او هم مخالفت می‌کردند و فردا اگر مورینیو را هم سرمربی پرسپولیس کنند، همین وضعیت ادامه دارد.

مشخص نیست این تعداد کارشناس با چه فعل و انفعالی، احساس رضایت می‌کنند و چگونه می‌شود به آنهایی که در عین احترام به کسوت فوتبالی‌شان، تجربه تیمداری ندارند گفت چه اتفاقی باید رخ دهد تا شما در نهایت، احساس رضایت کنید؟ پرسپولیس در حال حاضر باید چه کند یا پس از جدایی یحیی باید سراغ کدام گزینه می‌رفت و از کجا مربی می‌آورد که شما کمی مثبت‌اندیش می‌شدید؟

مدیران باشگاه پرسپولیس مسلما علامه دهر نیستند و بدون شک کارشان ایراد دارد اما اوسمار، تجربه همکاری با گل محمدی را داشت و یکی از گزینه های قابل استفاده در این شرایط بحرانی بود. اگر گزینه های محدود و امتحان پس داده داخلی روی نیمکت می‌نشستند و نتیجه نمی‌گرفتند، قدیمی‌ها چه می‌گفتند؟ اگر یک سرمربی خارجی ناآشنا با شرایط فوتبال ایران، ناگهان به پرسپولیس می‌آمد و در ۳ دیدار پیاپی نتیجه نمی‌گرفت، چه بلایی سرش می‌آوردند؟

حمله به اوسمار در شرایطی که پرسپولیس دارد کارش را در لیگ انجام می‌دهد و سعی می‌کند مقابل استقلال و سپاهان کم نیاورد، معنایی ندارد؛ جز اینکه گاهی وقت ها شاید برخی پیشکسوتان دوست داشتنی، دقت لازم را در مصاحبه ها ندارند. این ایراد بزرگ را باید هر چه زوتر برطرف کنید دوستان عزیز؛ جای دوری نمی‌رود.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1222442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =