قدردانی آیت الله علما از حماسه آفرینی مردم کرمانشاه در انتخابات

آیت الله علما منتخب مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای از حضور پرشکوه و حماسی مردم کرمانشاه در انتخابات قدردانی کرد.

آیت الله مصطفی علما، منتخب مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه طی بیانیه‌ای از حضور پرشکوه و حماسی مردم کرمانشاه در انتخابات قدردانی کرد.

متن بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر اللّه عزّوجلّ
با یاری خداوند منان و عنایات واسعه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری مدبّرانه‌ رهبر معظم انقلاب آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بار دیگر مردم ایران اسلامی حماسه‌ای نو آفریدند.
بی‌تردید ۱۱ اسفندماه افتخار دیگری است بر سینه ستبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در این میان، نامزدهایی که موفق به کسب اعتماد مردم شدند، نماینده همه مردم بوده و می بایست از همه ظرفیت‌ها در دفاع از حقوق مردم و عمل به وعده‌های خود تلاش وافر نماید.

اینجانب به نوبه‌ی خود ،ضمن تبریک صمیمانه به نامزدهایی منتخب، به شکرانه این حضور حماسی، لازم می‌دانم از همه اقشار مردم شریف و قدرشناس استان کرمانشاه خانواده‌های معظم شهدا ، ایثارگران، روحانیت محترم ، اصناف دانشگاهیان ،بازاریان ،کارگران ، صنعتگران،کارمندان،فرهنگیان ، کشاورزان، ورزشکاران و.. همینطور فرق و مذاهب اعم از شیعه ، سنی، اهل حق، عشایر غیور ،زن و مرد، پیر و جوان و از تمامی نامزدهای محترم و فعالین عرصه سیاسی و نیز تمامی عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و امنیتی، تقدیر و تشکر نمایم.

و من الله التوفیق

مصطفی علماء

انتهای پیام/

کد خبر: 1222971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =