استقلال نکونام به مراتب بهتر از زمان مجیدی بازی می‌کند

پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: استقلالِ جواد نکونام به مراتب بهتر جذاب‌تر از تیم فرهاد مجیدی بازی می‌کند. البته سبک مربیگری این دو نفر شبیه یکدیگر است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایط استقلال در هفته‌های اخیر اظهار داشت: استقلال به این آرامش نیاز داشت و دارد. علی خطیر بهترین کار را انجام داد که سکوت اختیار کرد. این دو نفر نباید وارد چالش شوند.

بیشتر بخوانید:

استقلال دوباره لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد؟

وی افزود: خطیر و نکونام باید در حیطه وظایف خود کار کنند. خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال فعالیت کند و جواد نکونام در نقش سرمربی به انجام وظیفه بپردازد.آنها باید بدانند استقلال از هر چیر دیگری مهم تر است. شاید این دو نفر در جاهایی خود را محق بدانند اما باید به خاطر نام استقلال سکوت اختیار کنند، چرا که اختلاف این دو نفر باعث می‌شود استقلال متضرر شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل خیلی‌ها بر این باور هستند که استقلال از نظر مهره با کمبود روبروست اما من این دیدگاه را نداشتم، من در همان روزها گفتم استقلال چه در داخل زمین و چه روی نیمکت تیم کاملی است، مهدی قایدی و محمد محبی در فاز هجومی از جمع آبی‌پوشان جدا شدند اما اسکلت تیم حفظ شد و نفرات قدرتمندتری جذب شدند، این تیم شاید در ابتدا در فاز هجومی با چالش روبرو بود اما در ادامه شکل واقعی خود را پیدا کرد.

لطیفی تصریح کرد: استقلال جواد نکونام به مراتب بهتر جذاب‌تر از تیم فرهاد مجیدی بازی می‌کند. البته سبک مربیگری این دو نفر شبیه یکدیگر است، مجیدی نیز همچون نکونام ساختار دفاعی محکم را در اولویت قرار می‌دهد؛ اما تیم نکونام فقط بی محاباتر در فاز هجومی بازی می‌کند البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که نکونام ابزار لازم را در اختیار دارد.

وی تاکید کرد: استقلال بازی سختی را مقابل مس رفسنجان پیش رو دارد، مس با سرمربیگری نویدکیا بازی مالکانه را در دستور کار خود قرار خواهد داد، نویدیکا زمانی که در سپاهان بود عملکرد خوبی داشت؛ البته وی در سپاهان ابزار لازم را در اختیار داشت اما در رفسنجان این ابزار را به طور کامل در اختیار ندارد اما همان روش را انجام خواهد داد، با این حال استقلال می‌تواند از اشتباهات حریف استفاده کرده و نتیجه مطلوب را به دست آورد.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: استقلال در صدر جدول قرار دارد و این تیم اگر در آرامش باشد و از حاشیه‌ها دوری کند به طور حتم شانس اول قهرمانی خواهد بود، من امیدوارم این اتفاق شیرین رخ داده و مردم از قهرمانی تیم محبوبشان لذت ببرند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1222978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ع ق QA ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      0 0
      درست می گه جعل دو بزرگوار در سطح بین المللی است و مربیان گروه تبانی ( فکری منصوریان الهامی عنایتی دقیقی و قربانی) هم در یکی دو تیم در سال سه امتیاز می دهند بازی بهتر از این ؟!؟!