شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد

شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و دیگر اعضا در واحد لنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

اختصاص ۹۵۷ هکتار به طرح مسکن دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با بیان اینکه در ابتدای سال جاری دو طرح اصلی در دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد، گفت: طرح دستیاران آموزشی و طرح مربوط به اعضای هیأت علمی وابسته تا به امروز به خوبی پیاده‌سازی شده است؛ البته ممکن است نواقصی در این دو طرح وجود داشته باشد اما تلاش داریم آنها را اصلاح کنیم. طرح‌ها و موضوعات جدیدی نیز برای سال آینده در نظر داریم که درحال برنامه‌ریزی در مورد آنها هستیم.

دکتر طهرانچی با اشاره به ساختار دانشی جدید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه یکپارچگی علمی خود در عرصه کشوری را حفظ کرده و گروه‌های مختلف دانشی را شکل داده است.

وی آرایش جدید دانشگاه برای پاسخ به نیازهای جامعه را ضروری دانست و افزود: در راستای تلاش دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص پاسخ به نیازهای اصلی جامعه، پیاده‌سازی دانشکدگان موضوعی و تخصصی بر اساس آمایش اجتناب‌ناپذیر است.

گفتنی است در ادامه این جلسه، رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان اصفهان و همچنین برخی مسئولان و مدیران دانشگاهی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون مسائل جاری واحدهای متبوع خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =