بختیاری‌زاده: احتمال حذف ۲ نماینده لیگ برتری استان خوزستان وجود دارد

پیشکسوت فوتبال استان خوزستان می‌گوید ضعف مدیریت عامل مشترک سقوط فوتبال استان خوزستان است و احتمال حذف ۲ نماینده لیگ برتری این استان وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیاوش بختیاری‌زاده درباره آخرین وضعیت فولاد بعد از واگذاری هدایت این تیم به احمد آل‌نعمه، اظهار کرد: قبل از اینکه هدایت این تیم به آل‌نعمه واگذار شود وضعیت فولاد طوفان‌زده بود. شاید خیلی داغان بود! و با مشکلات و چالش‌های زیادی روبرو بود. اما مدیرعامل جدید فولاد با انتخاب آل‌نعمه فکر عقلانی انجام داد. از آنجایی که تیم شانس قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نداشت یا حتی سقوط از لیگ برتر را ندارد، فرزند استان خوزستان را به همراه چند بازیکن قدیمی در کادر فنی این تیم انتخاب کردند تا کار را پیش ببرند.

بیشتر بخوانید:

اوسمار: فقط به فولاد فکر می‌کنیم نه دربی/ چند گزینه برای مهاجم خارجی مدنظر داریم

وی افزود: مردم در چند بازی اخیر با سکوت و حضور خودشان در ورزشگاه از سرمربی بومی حمایت کردند. چند بازیکن غیربومی هم کنار گذاشته شدند تا وضعیت تیم بهتر شود. این حمایت مردمی باعث شد فولاد ۴ امتیاز خوب در دوران سرمربی بومی کسب کند. من از آل‌نعمه تا پایان فصل تمام قد حمایت می‌کنم و امیدوارم تا پایان فصل در تمام بازی‌ها برنده شود. اما خواهشم این است که در فرصت باقیمانده تا پایان فصل گزینه‌های مختلف بررسی شوند تا کادر فنی بسیار قوی بلافاصله بعد از پایان فصل سکان هدایت تیم را برعهده بگیرد. به نظرم کادر فنی که برای تیم انتخاب می‌شود، باید از مربیان استقلال و پرسپولیس هم قوی‌تر باشد. چرا که هواداران بعد از دست رفتن فصل اخیر، برای فصل بیست و چهارم لیگ برتر دیگر صبر و حوصله نتایج ضعیف را ندارند.

پیشکسوت تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد استفاده بیش از حد بازیکنان جوان در تمرین فولاد و احتمال کاهش کیفیت تمرینات این تیم، عنوان کرد: در ۴ یا ۵ سال گذشته جوانان و آکادمی فولاد بزرگ را فراموش کردند. مگر بازیکنان حرفه‌ای تیم یادشان رفته که همین فولاد با محصولات آکادمی خود نظیر ایمان مبعلی، جلال کاملی مفرد، آرش افشین، ناجی بداوی و... توانست قهرمان لیگ برتر ایران شود؟ شاید اگر آکادمی فولاد اینطور دچار فراموشی و بی‌مهری واقع نمی‌شد و به بازیکنان جوان آن فرصت داده می‌شد. امروز باشگاه مجبور نبود، بازیکنانی با قیمت ۳۵ تا ۴۰ میلیارد از دیگر استان‌ها یا کشورها جذب کند. در حال حاضر بهترین فرصت است که به بازیکنان جوان فرصت و وقت بیشتری برای تجربه اندوزی داده شود.

بختیاری‌زاده راجع‌به تقابل نماینده خوزستان با پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر، گفت: بدون تعصب رنگی باید بگویم که پرسپولیس در هفت یا هشت سال اخیر بهترین تیم ایران از نظر نوع بازی و نتیجه بوده است. کادر فنی این تیم جزو قوی‌ترین‌ها هستند. ضمن اینکه در نقل و انتقالات نیم فصل قدرت مضاعفی گرفتند. این تیم مدعی قهرمانی است در مقابل فولاد بحران‌زده قرار می‌گیرد. کادر فنی فولاد چندین مرتبه تغییر کادر فنی داده و در حال حاضر با یک مربی جوان و کم تجربه کارش را پیش می‌برد. امیدوارم بازیکنان فولاد، فوتبال با تعصب و غیرتی فوتبال آبرومندانه‌ای نشان بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی عامل مشترک نتایج ضعیف نمایندگان استان خوزستان در لیگ برتر است، اظهار داشت: ضعف مدیریت عامل مشترک سقوط فوتبال استان خوزستان است. این موضوع فقط به سطح اول فوتبال کشور برنمی‌گردد. نفت اهواز که سخت و نرم افزار خوبی که داشت از لیگ دسته سوم به لیگ استان سقوط کرد. شما در تیم ملی بازیکن خوزستانی تماشا نمی‌کنید.

پیشکسوت فوتبال استان خوزستان در پایان گفت: مگر صنعت نفت آبادان در چند سال اخیر چه نتیجه‌ای در لیگ برتر کسب کرده بود؟ جز اینکه در بیشتر سال‌ها دست به دعا بودیم سقوط نکند؟ یا چند مربی شبانه از آبادان برگشتند و با تیم کار نکردند؟ همین طرفداران عاشق چه انتظاری از سهراب بختیاری‌زاده دارند که در مدت زمان کوتاه نتایج آنچنانی بگیرد. چه انتظاری دارند که جو بر علیه‌اش می‌سازند. فوتبال استان خوزستان اوضاع خوبی ندارد و احتمال دارد امسال ۲ سهمیه لیگ برتری را از دست بدهیم. مشکل مسئولین ورزش استان هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =