حاشیه جاده بخش کجور با مسافتی بالغ بر ۷۰ کیلومتر از زباله پاکسازی شد

با پیشنهاد انجمن توسعه پایدار کجور و همراهی دوستداران محیط زیست با اجرای پویش مردمی پاکسازی جاده بخش کجور، مسافتی بالغ بر ۷۰ کیلومتر در یک روز، عاری از زباله شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، همایش مردمی پاکسازی حاشیه جاده بخش کجور با پیشنهاد انجمن توسعه پایدار کجور و همراهی مردم طبیعت‌دوست، بخشداری‌ کجور، شهرداری‌ شهرهای پول و کجور، شورای اسلامی و دهیاران روستاهای اطراف، برگزار شد.

این پویش توسط اکیپ‌های مختلف مردمی، طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده در ساعات اولیه صبح، آغاز و تا حوالی ساعت ۱۵ همان روز، مسافتی بالغ بر ۷۰ کیلومتر، هرگونه زباله جمع آوری و حاشیه جاده کجور پاکسازی شد.

مسیر پاکسازی از دوآب، ورودی بخش کوهستانی کجور آغاز و تا روستای کدیر ادامه یافت و زباله‌های جمع‌آوری شده، تحویل شهرداری شد.

عین‌الله خزایی، دبیر پویش مردمی پاکسازی جاده کجور به نمایندگی از انجمن توسعه پایدار کجور، ضمن تقدیر و تشکر از همه افراد دخیل در این پویش از مهمانان و هموطنان عزیز خواست تا از آلوده کردن هر گوشه‌ای از طبیعت، خصوصاً طبیعت زیبای کجور، خودداری کنند.

خزایی در خاتمه بیان کرد: اولین جلسه کارگروه انجمن در سالن اجتماعات شهرداری شهر پول با حضور مردم و مسئولین، برگزار و پس از پذیرایی، اهدای جوایز به عکس‌های برگزیده کجور برفی، پویش پایان یافت.

خبرنگار: نریمان حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1223646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =