تعداد ۸۰ اصله نهال به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در محوطه دانشگاه کاشته شد

محسن جعفریان گفت: تعداد ۸۰ اصله نهال بادام و بادام کوهی که متناسب با پوشش گیاهی این استان است، به‌مناسبت تصادف هفته درخت‌کاری و روز بزرگداشت شهدا به نیت شهدای معزز این مرز و بوم مخصوصا شهدای گمنام و شهدای دانشجوی این دانشگاه، در محوطه این مکان علمی و فرهنگی، کاشته شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، مراسم درخت‌کاری بمناسبت روز بزرگداشت شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

این مراسم به همت کانون دانشجویی همیاران محیط زیست دانشگاه و اداره کل منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری، با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

مراسم درخت‌کاری به مناسبت روز شهدا، باحضور معاونین هماهنگی دانشگاه آزاد استان و فرهنگی و دانشجویی و نیز مسئولان دانشگاهی، اساتید، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

محسن جعفریان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: تعداد ۸۰ اصله نهال بادام و بادام کوهی که متناسب با پوشش گیاهی این استان است، به‌مناسبت تصادف هفته درخت‌کاری و روز بزرگداشت شهدا به نیت شهدای معزز این مرز و بوم مخصوصا شهدای گمنام و شهدای دانشجوی این دانشگاه، در محوطه این مکان علمی و فرهنگی، کاشته شد.

وی افزود: با کاشت نهال و درخت نه تنها به زیبایی و تلطیف محیط دانشگاهی افزود می‌شود، بلکه به عنوان یادگاری ماندگار، با ایجاد پاکیزگی هوا و حفظ محیط زیست، جهادی دیگر را رقم می‌زنیم.

گفتنی‌است اداره کل منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری در تأمین نهال‌های کاشته شده، همکاری شایانی داشته است.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1224512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =