حماس: نسل کشی ملت فلسطین، با حمایت کامل آمریکا انجام می‌شود

جنبش حماس اعلام کرد که نسل کشی و پاکسازی قومی علیه ملت فلسطین، با حمایت کامل آمریکا انجام می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه در واکنش به جنایت جدید صهیونیست‌ها در میدان «الکویت» غزه اعلام کرد که نسل کشی و پاکسازی قومی علیه ملت فلسطین، با حمایت کامل دولت بایدن انجام می‌شود، بطوری که از این رژیم جنایتکار در برابر هرگونه مجازات بین‌المللی حمایت می کند.

بیشتر بخوانید

طوفان الاقصی/ اسرائیل حتی نیروهای امدادی را در غزه هدف قرار می‌دهد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در این بیانیه افزود که ناکامی جامعه جهانی و سازمان ملل در اتخاذ اقدامی علیه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به مثابه چراغ سبزی برای ارتکاب جنایات بیشتر و وحشتناک‌تر بود.

جنبش حماس اعلام کرد که دولت بایدن را مسئول ادامه قتل عام ارتش اشغالگر نازی در غزه می‌داند؛ زیرا که این کشتار با سلاح‌های آمریکایی و حمایت آشکار آمریکا انجام می‌شود.

مقاومت اسلامی فلسطین اظهار داشت: از سازمان ملل متحد و اتحادیه کشورهای عربی می خواهیم که برای توقف نسل‌کشی مداخله فوری کنند و هرگونه اقدامی برای رساندن کمک‌ها از طریق گذرگاه‌های زمینی انجام دهند.

رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنایتی جدید با تانک و بالگرد شهروندان بی دفاع فلسطینی را که منتظر دریافت غذا در میدان الکویت بودند، هدف قرار داد که تا این لحظه منجر به شهادت ۱۰۰ نفر و زخمی شدن ۲۰۰ تن دیگر شده است.

رئیس دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در این زمینه گفت: دشمن مختصات اماکنی را که در آن ها کمک و غذا توزیع می‌شود، دارد ولی با این حال، عامدانه این اماکن را هدف قرار می‌دهد.

باسم نعیم از اعضای جنبش حماس پیش‌تر اعلام کرده بود که دولت آمریکا درباره غزه رفتار متناقضی دارد؛ به طوری که درباره آتش‌بس صحبت و ادعا می‌کند که به دنبال آرامش انسانی و حمایت از غیرنظامیان است، اما در عرصه سیاسی همچنان به مانع تراشی در برابر اراده بین‌المللی برای توقف جنگ غزه ادامه می‌دهد و تاکنون بیش از ۴ بار از حق وتوی خود برای جلوگیری از آتش‌بس در غزه استفاده کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =