ویسی سرمربی فولادخوزستان شد

«عبدالله ویسی» سرمربی باتجربه فوتبال ایران، بار دیگر هدایت فولاد را برعهده گرفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان بعد از بحث و بررسی‌های متعدد درباره شرایط نیمکت تیم، ضمن قدردانی از احمد آل‌نعمه بابت زحماتی که پس از قطع همکاری با ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی در بحث فنی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه متحمل شد، رای به انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید داد.

بیشتر بخوانید:

فولاد خوزستان دنبال مربی خارجی

ویسی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، صبای قم، شاهین بوشهر، خیبر خرم‌آباد و... را در کارنامه دارد، با استقلال خوزستان در لیگ برتر و به همراه شاهین بوشهر در لیگ دسته اول جشن قهرمانی گرفته است.

«ویسی» سرمربی فولادخوزستان شد

سرمربی ۵۲ ساله فوتبال ایران حالا بار دیگر کارش را در فولاد خوزستان آغاز می‌کند. بر همین اساس او ساعتی دیگر در تمرین فولاد به طور رسمی با قرمزپوشان فوتبال خوزستان استارت خواهد زد.

گفتنی است؛ فولاد با سرمربیگری عبدالله ویسی در هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر روز یکشنبه ۲۷ اسفند به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. فولاد که در این فصل شرایط نابسامانی دارد، هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

کد خبر: 1224712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =