دستور یک وزیر برای حذف مدیرعامل پرسپولیس!

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال از کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، داریوش مصطفوی که پیش از این در زمان سرپرستی حیدر بهاروند، ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم و دوره دوم حضور مهدی تاج در رأس فدراسیون فوتبال به عنوان عضو و رئیس کمیته‌های صدور و استیناف مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال فعالیت کرده بود در دوره جدید کنار گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید:

سرمربی پرسپولیس: صحبتم قبل از دربی با یحیی دوستانه بود

در حالی که ۹ فروردین ددلاین بارگذاری مدارک مربوط به مالکیت تیم‌های باشگاهی است و بعد از آن کمیته‌های صدور مجوز حرفه‌ای و استیناف فرصت محدودی برای بررسی مدارک تیم‌ها دارند ترکیب اعضای این دو کمیته تغییر کرده است.

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال اطلاع داد داریوش مصطفوی، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که سابقه چند دوره حضور و ریاست در کمیته‌های مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای را در کارنامه دارد و در دوره قبل هم حضور فعالی در این جایگاه داشت کنار گذاشته شده است.

این منبع آگاه در مورد دلیل حذف داریوش مصطفوی مدعی شد که مخالفت مصطفوی با حضور حمیدرضا آصفی، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه، در کمیته‌های مربوط به مجوز حرفه‌ای دلیل این اتفاق بوده است. این منبع آگاه گفت که یکی از وزرای دولت در این زمینه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال فشار آورده است. در نهایت نیز مهدی تاج در دور جدید شکل‌گیری کمیته‌های صدور مجوز حرفه‌ای برای داریوش مصطفوی حکم صادر نکرده است.

داریوش مصطفوی در دوره قبل یکی از معدود نفرات مخالف حذف استقلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود و اعتقاد داشت تا زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا منابع مالی باشگاه‌های ایرانی را به دلیل تحریم آزاد نمی‌کند حق کنار گذاشتن تیم‌های ایرانی بابت بدهی را ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =