گزینه‌های سرمربی پرسپولیس برای جانشینی یک بازیکن

پرسپولیس در دیدار امروز برابر پیکان بازی ساز اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان تهران در حالی امروز یکشنبه ۲۷ اسفند برگزار می‌شود که سروش رفیعی به دلیل دریافت کارت زرد مقابل استقلال از حضور در این دیدار محروم شد.

بیشتر بخوانید:

سرمربی سابق پرسپولیس: قهرمانی استقلال؟ این دربی فقط وقت ما را تلف کرد!

هافبک بازی‌ساز پرسپولیس که با عملکرد مطلوب خود در چهار دیدار گذشته تبدیل به یکی از عناصر قابل اتکای سرخپوشان شده بود باید آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ را از قاب تلویزیون تماشا کند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس برای عبور از این چالش کار سختی ندارد چرا که نفراتی همچون سینا اسدبیگی و محمد خدابنده‌لو توانایی حضور در این پست را دارند. همچنین امید عالیشاه، سعید صادقی و مهدی ترابی نیز می‌توانند برای پرسپولیس به عنوان هافبک میانی بازی کنند تا نبض بازی تهاجمی این تیم از کار نیفتد.

سرمربی برزیلی سرخپوشان که از ابتدای نیم فصل دوم هدایت این تیم را بر عهده گرفته است برای اولین بار باید بازی‌ساز تیمش را تغییر دهد اما گزینه‌های مناسب این تیم برای پست بازیکن بازی‌ساز خیال او را تا حدودی راحت می‌کند.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون مهندس اصلی بازی‌های فصل جاری خود می‌تواند سه امتیاز دیدار مقابل پیکان را کسب کند یا روند فنی این تیم با تغییر در قلب ترکیب سرخپوشان دستخوش نوسان خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =