مرگ تلخ زوج ساوه‌ای به دلیل نبود پزشک متخصص / وزارت بهداشت پاسخگو باشد

نماینده ساوه در مجلس در واکنش به خبر فوت یک زوج جوان ساوه‌ای که برای درمان فرزند خود به تهران مراجعه کرده بودند گفت: وزارت بهداشت باید پاسخگوی کمبود و نبود پزشک متخصص در ساوه باشد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام محمد سبزی، نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبر فوت یک زوج جوان ساوه‌ای که برای درمان فرزند خود به تهران مراجعه کرده بودند، گفت: ساوه دارای یک دانشکده مستقل پزشکی برای تربیت دانشجویان پزشکی است ولی متاسفانه در این استان خیلی کم کاری شده است.

بیشتر بخوانید:

قتل فجیع پسر ۱۱ ساله با همدستی مادر و خاله

وی افزود: علی رغم اینکه صنایع در این استان سود آوری زیادی دارد و نیمی از صنایع استان در ساوه و زرندیه قرار دارد، نباید این استان تا این حد از نظر زیرساخت‌ها و امکانات درمانی با محدودیت مواجه باشد و مردم در زمینه دسترسی به پزشک به ویژه پزشک متخصص تا این حد دارای مشکل باشند.

سبزی گفت: با وجود کمبودها در حوزه پزشکی اما در طی 4 سال به لحاظ زیرساختی 49 پروژه درمانی اعم از بیمارستان، درمانگاه، اورژانس و خانه بهداشت در سطح استان شروع شده و تعدادی از آنها هم به نتیجه رسیده است اما بحث کمبود پزشک متخصص در سطح استان همچنان بسیار جدی است.

این نماینده مجلس گفت: بحث کمبود پزشک متخصص متاسفانه در کل کشور وجود دارد زیرا در سالیان گذشته به میزان مورد نیاز پزشک جذب نشده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1224815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =