عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه، خودکشی کرد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، گفت: فردی که چند روز پیش دست به قتل همسر، مادر همسر و برادر همسرش زده بود، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، سرهنگ علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند، به دنبال وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر کرمانشاه، تیمی از ماموران پلیس به سرعت در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از حضور ماموران و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد داماد خانواده در پی اختلافات خانوادگی، با حضور در منزل خانواده همسرش و استفاده از سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت آن ها کرده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه همسر، مادر همسر و برادر همسر فرد مهاجم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: با قتل اعضای این خانواده، تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی برای شناسایی محل اختفای متهم فراری آغاز و کاراگاهان توانستند با کارهای اطلاعاتی محل اختفای این شخص را پیدا و محل را مورد محاصره قرار دادند.

کرمی ادامه داد: پس از اطلاع قاتل فراری از محاصره محل اختفای خود، با اسلحه‌ای که در اختیار داشت اقدام به خودکشی کرده و جانش را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در پایان از انتقال جسد این فرد به پزشکی قانونی به‌منظور سیر مراحل قانونی خبر داد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1224979

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =