کنعانی: حامیان وحشیگری رژیم صهیونیستی شرم کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اوضاع جاری در غزه و محاصره بیمارستان شفا توسط رژیم صهیونیستی گفت: جامعه جهانی باید برای رهایی سازمان ملل و شورای امنیت از گروگان آمریکا و رژیم صهیونیستی تدبیری عاجل بیندیشند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (پنجشنبه) دوم فروردین ماه با اشاره به اوضاع جاری در غزه و همچنین محاصره بیمارستان شفا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بربریت و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در نوار غزه در مقابل دیدگان همه جهانیان ادامه دارد و مجامع بین‌المللی همچنان پس از ۱۶۷ روز جنگ متوالی علیه نوار غزه، دست بسته ایستاده و به اعلام مواضع و اظهار دیدگاه اکتفا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| حمله جنگنده‌های صهیونیستی به مرکز نوار غزه

وی افزود: از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون ۳۱۹۲۳ شهروند فلسطینی شهید و ۷۴۰۹۶ نفر زخمی شده‌اند که بیش از ۷۲ درصد قربانیان زن و کودک هستند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: از خبرهای دردناک این روزها، محاصره بیمارستان شفا در غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی است. نظامیان این رژیم بامداد امروز کلینیک تخصصی بیمارستان شفا را منفجر و به طور کامل ویران کردند.

کنعانی اضافه کرد: زبان تاریخ از روایت این همه وحشی‌گری و درندگی آشکار و بی‌پروا در مقابل دیدگان جامعه جهانی عاجز و قاصر است.

وی بیان کرد: حامیان و سکوت کنندگان در برابر این همه وحشیگری و درندگی باید از خود شرم کنند و جامعه جهانی باید برای رهایی سازمان ملل متحد و شورای امنیت آن از گروگان آمریکا و رژیم صهیونیستی تدبیری عاجل بیندیشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =