گردشگری بهانه‌ای برای نابودی اخلاق و سنت‌ها نشود

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: برخی به بهانه گردشگری اقدام به ترویج فساد می‌کنند، نباید اجازه داد تا به این بهانه اخلاق و سنت‌ها از بین برود.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در جمع مدیرکل و معاونین اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با بیان اینکه نوروز امسال اقدامات خوبی در زمینه‌های مختلف انجام‌شده است، اظهار کرد: نقاط ضعفی در برنامه‌ها بوده است که باید بررسی شود و راه‌حل آن را پیدا کنید.

وی گفت: انتظار داریم که به مسائل فرهنگی بیشتر و جدی‌تر در امر سفر و گردشگری پرداخته شود، ضابطه‌هایی باید گذاشته شود و در این زمینه مجلس و دولت، برای حجاب و رعایت حجاب برنامه باید داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند که بی‌قانونی و بی‌حجابی در جامعه ما عادی شود، افزود: سبک برخورد ما و نحوه برخورد باحجاب، تذکر لسانی، هدایت به حفظ پوشش، اهدای چادر و روسری مباحثی است که باید با برنامه‌ریزی درست انجام شود.

ناصری تأکید کرد: ما باید گردشگری سالم‌تری داشته باشیم، نگذاریم افرادی به بهانه و اسم گردشگری به دنبال ترویج فساد در جامعه باشند و اجازه ندهیم اخلاق و سنت‌های ما را زیر سؤال ببرند.

امام‌جمعه یزد گفت: نیاز است برنامه‌های ترویجی و تبلیغی بیشتر داشته باشیم و در هتل‌ها آداب‌ورسوم یزد ارائه شود، به مسافران باید آگاهی داد که چه سنت‌ها و اعتقاداتی بین مردم یزد وجود دارد.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1225479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =