تشکیل فوری پرونده قضایی برای پیگیری ماجرای ضاربان جوان همدانی

دادستان همدان از تشکیل فوری پرونده قضایی برای پیگیری ماجرای ضاربان آمر به معروف در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، عباس نجفی دادستان عمومی و انقلاب همدان درباره ضرب و شتم یکی جوان و آمر به معروف و ناهی از منکر همدانی در منطقه توریستی جاده حیدره، گفت: در حال حاضر این جوان با توجه به شدت جراحات وارده از ناحیه شکم، کتف و بازو تحت مراقبت های ویژه درمانی در بیمارستان است.

این مقام قضائی با بیان اینکه این عمل ضاربان، افکار عمومی مردم مومن همدان را جریحه دار کرده، افزود: بلافاصله در این باره پرونده قضایی تشکیل و دستورات جامع برای شناسایی عاملان و برخورد با آن ها صادر شده است.

دادستان همدان تاکید کرد: ضرورت دارد ضابطین قضایی در مجموعه انتظامی همدان برای کنترل و نظارت بر اماکن تفریحی و ییلاقی اطراف شهر، تمهیدات مؤثرتری داشته باشند.

تشکیل فوری پرونده قضایی برای پیگیری ماجرای ضاربان جوان همدانی

بر اساس مستندات رسیده به خبرنگار، بشیر مظاهری جوان آمر به معروف و ناهی از منکر همدانی پس از مواجهه با فعل حرام و منافی عفت دو نفر زن و مرد در داخل خودرو و در جاده حیدره همدان به قصد نهی از منکر ورود پیدا کرده که با حمله وحشیانه آنها مواجه شده و با ضربات مکرر قمه از ناحیه شکم و کتف و بازو به شدت آسیب می‌بیند.

مهاجمان پس از این اقدام از محل می‌گریزند و این جوان روزه دار نیز توسط مردم به بیمارستان بعثت منتقل و به دلیل شدت ضربات و خونریزی تا کنون دو بار مورد جراحی قرار گرفته است.

مطالبه مردم مومن و روزه‌دار همدان از دادستان استان و مجموعه‌های مختلف انتظامی، امنیتی، ستاد امر به معروف و همه مسئولین و متولیان امر در درجه نخست شناسایی و بازداشت مهاجمان و برخورد قاطع با آنها می‌باشد.

همچنین لازم به ذکر است، ضرورت دارد در خصوص افزایش فزاینده فساد، منکرات و فحشا در جاده حیدره و منطقه توریستی نزدیک روستای حیدره همدان، اقدام مقتضی و عاجل صورت پذیرد.

خبرنگار: محمدحسین میرزایی

انتهای پیام/

کد خبر: 1225557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =