آمار پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و گل گهر در حالی روز یکشنبه هفته آینده در سیرجان برگزار می شود که سرخپوشان تاکنون مقابل حریف خود شکست نخورده اند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های پرسپولیس و گل گهر در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ بیست و چهارم، درسیرجان به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه در حالی برگزار می شود که تیم پرسپولیس از زمان لیگ برتری شدن گل گهر، هرگز در لیگ برتر و جام حذفی به این تیم سیرجانی نباخته است.

بیشتر بخوانید:

قهرمانی در دستان پرسپولیس خواهد بود

آخرین دیدار دو تیم روز ۱۶ مهرماه سال گذشته، در ورزشگاه آزادی برگزار شد که پرسپولیس با درخشش شهاب زاهدی و گلزنی این مهاجم کوچ کرده به ژاپن، موفق شد با نتیجه یک برصفر گل گهر سیرجان را در تهران شکست دهد.

در لیگ بیست و دوم نیز پرسپولیس ( صاحب عنوان قهرمانی) در دیدار رفت موفق شده بود با نتیجه دو بر صفر و گل های محمد عمری (۴۹) و سینا اسدبیگی (۷۹) برابر گل گهر سیرجان به برتری برسد. در دیدار برگشت لیگ فصل گذشته نیز پرسپولیس با درخشش مهدی ترابی و هت تریک او موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر حریف قدر خود را شکست دهد. جالب این که دو دیدار رفت و برگشت لیگ بیست و یکم، پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان هم با نتایج مشابه یک بر یک به پایان رسید که گل دیدار برگشت را حامد پاکدل و گل دیدار رفت را عیسی آل کثیر به ثمر رساندند.

در لیگ بیستم نیز برنده یک طرفه دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس بود. به گونه ای که پرسپولیس مجموعاً هشت بار دروازه گل گهر سیرجان را باز کرد. دیدار برگشت لیگ برتر بیستم با گل های مهدی ترابی (۱۲از روی نقطه پنالتی و۲۷) همچنین گل دقیقه ۸۴ احمد نوراللهی با حساب سه بر یک به پایان رسید. دیدار رفت نیز با نتیجه ۵ بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید. احمد نوراللهی (۳۰)، امید عالیشاه (۶۰)، مهدی شیری (۶۸)، احمدرضا زنده روح (گل به خودی۷۲) و سیامک نعمتی (۸۸) پنج بار دروازه تیم گل گهر سیرجان را گشودند.

با احتساب بازی حذفی، دو تیم تاکنون ۱۱ مرتبه برابر یکدیگر صف آرایی کرده اند که تاکنون تیم گل گهر موفق به شکست تیم پرسپولیس نشده است. با این حساب چنانچه مارینوس اوزینیدیس سرمربی یونانی گل گهر بتواند روز یکشنبه هفته آینده پرسپولیس را شکست دهد، اولین پیروزی تاریخ حیات تیم سیرجانی در لیگ برتر را مقابل تیم قرمز پایتخت به ثبت خواهد رساند. هرچند پرسپولیس در نیم فصل دوم شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و توانسته است با هدایت اوسمار ویرا سرمربی برزیلی، بازی های تهاجمی و زیبایی انجام دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =