پیشکسوت استقلال: باخت به پرسپولیس بدترین شب زندگی من بود

پیشکسوت استقلال گفت: شکست استقلال برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی تلخ‌ترین شب زندگی‌ام را رقم زد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بیژن طاهری، یکی از چهره‌های مطرح تاریخ استقلال که با سرمربیان زیادی در این تیم کار کرده است و سمت‌های مختلف داشته، در گفت‌وگو با برنا، از سال فوتبالی که گذشت صحبت کرد که ماحصل این گفت وگو را در زیر می‌خوانید:

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد برزیلی برای لژیونر استقلالی + عکس


عملکرد استقلال در سال ۱۴۰۲ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

آبی پوشان در سال ۱۴۰۲ و فصل جدید، بسیار خوب عمل کردند و می‌توان گفت فراتر از انتظار ظاهر شدند. ابتدای فصل کمتر کسی چنین نتایجی را پیش‌بینی می‌کرد و تقریبا همه می‌گفتند این تیم نمی‌تواند نتیجه بگیرد، اما برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها، شاگردان نکونام با صدرنشینی سال را به پایان رساندند. باید بگویم سایر تیم‌ها مثل سپاهان، پرسپولیس و تراکتور هم در حد و اندازه‌های خود نبودند. استقلال باتوجه به اینکه بازیکنان خود را چند سال است کنار یکدیگر دارد و بازیکنان با هم آشنا هستند، توانست تیم خوب و متحد داشته باشد. کار بزرگی رقم زدند.

بدترین اتفاق فوتبالی سال ۱۴۰۲ برای "بیژن طاهری" چه بود؟

اتفاقی که می‌گویم، بدترین اتفاق تمام عمرم است نه فقط سال گذشته. باخت به پرسپولیس در فینال جام حذفی، بدترین اتفاقی است که در همه عمر تجربه کردم و آن شب، تلخ‌ترین شب زندگی من بود.


آرزوی شما برای استقلال در سال جدید چیست؟

در ابتدا امیدوارم استقلال قهرمان لیگ برتر شود و سپس در آسیا شرکت کند. به ناحق تیمی که بدون شکست قهرمان لیگ برتر شده بود را از آسیا حذف کردند و تیم دیگری به آسیا رفت.


حذف استقلال از آسیا را چطور دیدید؟

ما از این ناملایمات زیاد دیدیم و تجربه کردیم. این اتفاق قابل پیش‌بینی بود. وقتی باید میان دو بچه یکی را انتخاب کنی، مشخصا بچه سر راهی را کنار می‌گذاری و بچه خودت را انتخاب می‌کنی. استقلال هم بچه سرراهی بود و پرسپولیس به آسیا رفت.

فکر می‌کنید استقلال بتواند امسال قهرمان شود؟

امیدوارم این اتفاق رخ دهد و هواداران خوشحال شوند چون لیاقت آنها دیدن قهرمانی تیم محبوبشان است. بچه‌ها اگر تلاش کنند و در بازی های باقی مانده امتیاز از دست ندهد در پایان فصل به چیزی که استحقاقش را دارند ، می‌رسند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =