برگزاری باشکوه روز قدس در آبادان

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم آبادان با خروش مثال زدنی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس تنفر و انزجار خودشان از رژیم غاصب صهیونیستی را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان راهپیمایی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان آبادان از ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز از مسجد امیرالمومنین(ع) آغاز و تا مسیر خیابان منتهی به مصلی نماز جمعه این شهرستان ادامه داشت.

محل تجمع پایانی و سخنرانی و قرائت قطعنامه روز جهانی قدس در آبادان، مصلی نماز جمعه این شهرستان بود.

آن چیزی که در میان جمعیت بیشتر به چشم می‌خورد حضور پرشور جوانان و نوجوانان با پلاکاردهای خود نوشته و نقش پرچم ایران و فلسطین بر دست و صورت بود که بیانگر نقش برآب شدن نقشه‌ی‌ دشمنان قسم خورده نسبت به دلسرد کردن جوانان و نوجوان از آرمان‌های نظام و انقلاب بود.

حضور خانوادگی آبادانی در این راهپیمایی نیز بسیار چشم‌گیر بود و خانواده‌ها با زن و مرد و نوزاد تا جوانان و سالمندان خود در این حماسه همگانی حضور یافته‌اند.

در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه شهرستان آبادان سخنرانی کرد.

گفتنی است با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و به شهادت رساندن شماری از نیروهای مخلص و خدوم سپاه پاسداران و استمرار جنایات این رژیم در غزه، راهپیمایی روز قدس امسال، پرشورتر از سال‌های دیگر برگزار شد و مردم انزجار و تنفر شدیدتر خودشان را نسبت به این رژیم غاصب بیش از پیش نشان دادند.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید
انتهای خبر/

کد خبر: 1226041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =