جدایی بازیکن استقلالی از تیمش قطعی شد

منتظر محمد بازیکن استقلالی تیم مس رفسنجان با رضایت سرمربی تیمش در هفته بیست و دوم و بیست و سوم اردوی تیمش را ترک می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، از آنجایی که مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در دوحه در خارج از تایم فیفا دی برگزار می‌شود، باشگاه مس رفسنجان می‌تواند با جدایی منتظر محمد از اردوی این تیم و ملحق شدن به اردوی تیم ملی عراق مخالفت کند، اما با رضایت محرم نویدکیا این بازیکن بعد از همراهی تیم مس در هفته بیست و دوم و بیست و سوم اردوی تیمش را ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

سرمربی استقلال خواهان بازگشت منتظر محمد شد

محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال پیرامون این سوال که آیا به منتظر محمد اجازه جدایی از اردوی مس و حضور در اردوی تیم ملی فوتبال المپیک عراق را می‌دهد؟ اینطور گفت: این بازیکن را در اختیار داریم و حتی درباره حضور این بازیکن در تیم ملی عراق نیز ما باید تصمیم‌گیری کنیم و این اجازه را داشتیم، ولی به دلیل اینکه کاپیتان تیم امید است و من هم یک زمان مثل او بازیکن و کاپیتان تیم امید ایران بودم و این حس را دارم که انرژی مضاعف به او بدهم تا به تیم کشورش کمک کند و مشکلی ندارم، ولی این بازی و مسابقه آینده را هست و پس از آن جدا می‌شود.

دور نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به زودی در دوحه آغاز می‌شود و سه تیم برتر جواز حضور در المپیک را به دست می‌آوردند.

تیم امید ایران در دور ابتدایی این بازی‌ها با مربیگری رضا عنایتی حضور داشت که حذف شد.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1226072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =