ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان

بالاخره انتظارات به سر رسید و استقلال امروز نخستین بازی خود در سال ۱۴۰۳ را با جدالی سخت مقابل مس رفسنجان آغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نخستین بازی استقلال در سال جدید، یکی از دشوارترین بازی‌های باقی مانده این تیم در ۹ هفته آخر لیگ برتر محسوب می‌شود. آبی پوشان که برخلاف تمام پیش بینی‌ها، سال گذشته را با صدرنشینی به پایان رسانده بودند، ماموریت سختی برای حفظ رتبه و جایگاه خود دارند تا بتوانند عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد برزیلی برای لژیونر استقلالی + عکس

استقلال که در تعطیلات لیگ برتر و به واسطه برگزاری بازی‌های تیم ملی و تعطیلات سال نو، در دو بازی دوستانه برنده از زمین خارج شد، حالا امروز در یک مسابقه حساس و احتمالاً با ترکیب همیشگی، خود به مصاف شاگردان محرم نوید کیا خواهد رفت.

سید در اندیشه درخشش، بدون دو رقیب همیشگی

مصدومیت علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند سبب شده تا در این مقطع، سید حسین حسینی مطرح‌ترین گلر ملی پوش لیگ برتر باشد. البته که تا اواسط خرداد ماه تیم ملی بازی رسمی در پیش نخواهد داشت و انتظار می‌رود که تا آن زمان هر دوی نیازمند و به بیرانوند به میادین بازگردند اما کاپیتان استقلال قصد دارد از این فرصت نهایت بهره را برده و با درخشش در بازی‌های باقی مانده، قفس توری تیم ملی را از آن خود کند. حسینی که از کلین شیت برابر ترکمنستان می‌آید، روحیه بالایی دارد و هواداران امیدوارند که او مقابل مس نیز دروازه خود را بسته نگه دارد.

ترکیب استقلال برای دیدار برابر مس رفسنجان:

سیدحسین حسینی – آرمین سهرابیان – رافائل سیلوا – روزبه چشمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – امید حامدی‌فر – مهدی مهدی‌پور – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – گوستاوو بلانکو

انتهای پیام/

کد خبر: 1226076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =