زیرساخت هر پیشرفتی با فرهنگ ممکن می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فرهنگ در وزارت علوم بسیار اهمیت دارد، چون زیرساخت هر پیشرفتی با فرهنگ ممکن می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست صمیمانه محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سیدمحمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران ومهدی شهبازی معاون فرهنگی و اجتماعی با تشکل‌های دانشجویی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

دستور وزیر علوم برای تسریع در ساخت مسکن دانشگاهیان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: به دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی در کشور باید بگوییم دانشگاه ایران چرا که دانشگاه تهران فراتر از شهر تهران هست.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تهران پرچمدار و علمدار آموزش عالی در کشوراست و از این جهت برای ما اهمیت دارد، گفت: طی دو سال و نیم گذشته جسورانه، کارهای موثری در دانشگاه تهران انجام شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از زحمات دانشجویان در تشکل‌های فرهنگی و اسلامی برای ایجاد شور و نشاط در دانشگاه قدردانی کرد و بیان کرد: اساس تحول در وزارت علوم دانش، دانایی و دینداری است، فرهنگ نیز در وزارت علوم بسیار اهمیت دارد، چون زیرساخت هر پیشرفتی با فرهنگ ممکن می‌شود.

زلفی گل تاکید کرد: مرجعیت و دیپلماسی علمی، فناوری و نوآوری؛ آموزش و پژوهش و برونداد هدفمند؛ نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری؛ شاگرد، فناوری و نوآور پروری؛ تولید، خدمت، ثروت و سرمایه از دانش پنج اولویت اصلی وزارت علوم است.

این نشست با شرکت ۱۵۰ تن از نمایندگان تشکل‌ها دانشجویی و فرهنگی امروز شنبه ۱۸ فروردین ماه از ساعت ۱۶:۰۰ در باشگاه دانشجویان صورت پذیرفت و نظرات و مسائل مورد نظر خود را نیز مطرح کردند.

گفتنی است؛ در این نشست محمود کمره‌ای معاون آموزشی دانشگاه وعلیرضا وجهی معاون دانشجویی دانشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =