پرسپولیس به گل‌گهر ببازد به خاطر تصمیم اوسمار است!

مربی سابق سرخ ها گفت: پرسپولیس باید از توقف استقلال مقابل مس رفسنجان بهترین استفاده را ببرد چون اگر امتیازی در بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل از دست بدهد، مسلماً قهرمانی را از دست خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر ابراهیمی، درباره دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: این دیدار در سیرجان برگزار می‌شود و این بازی برای پرسپولیس خیلی سخت است، چون گل‌گهر انگیزه زیادی دارد تا با یک پیروزی تیم بزرگ پرسپولیس را شکست بدهد و با کسب ۳ امتیاز رتبه خودش را در جدول لیگ برتر بهتر کند. از طرف دیگر پرسپولیس باید از توقف استقلال مقابل مس رفسنجان بهترین استفاده را ببرد چون اگر امتیازی در بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل از دست بدهد، مسلماً قهرمانی را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

ترکیب پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان

در هفته‌های پایانی تیم‌های ضعیف‌تر مدعی می‌شوند

وی افزود: بازی‌های آخر در لیگ برتر برای تیم‌های صدر جدول خیلی مهم است و تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور اگر می‌خواهند بهترین نتایج را در ۹ هفته باقی مانده به دست بیاورند باید با تمرکز و حواس جمع به مصاف حریفان‌شان بروند.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: هر چه به بازی‌های آخر می‌رسیم، برخی تیم‌ها برای بقا تلاش می‌کنند و بعضی از تیم‌های دیگر برای رسیدن به بالای جدول و کسب رتبه بهتر با یکدیگر رقابت دارند. بر همین اساس بازی‌های آسانی در این هفته‌های پایانی برای هیچ کدام از تیم‌ها نخواهد بود و تیم‌های ضعیف برای سایر تیم‌ها مدعی خواهند شد. در دیدارهای رفت در لیگ برتر تیم‌ها سعی می‌کنند از یکدیگر شناخت پیدا کنند، اما بازی‌های برگشت مسابقات سرنوشت است و نهایتاً رده‌بندی تیم‌ها مشخص می‌شود.

امکان دارد بابت بی‌تجربگی دروازه‌بان دوم، امتیازات مهمی از دست برود

پیشکسوت فوتبال در مورد غیبت علیرضا بیرانوند در دیدار با گل‌گهر سیرجان گفت: وقتی مربی مسئولیت یک تیم را بر عهده می‌گیرد، باید برای هر پست دو بازیکن آماده داشته باشد و اگر یک بازیکن محروم یا مصدوم شد از بازیکن ذخیره و جایگزین استفاده کند. اگر مربی از ابتدای فصل به یک گلر فکر کند، اصلاً حرفه‌ای نیست و امکان دارد به خاطر بی‌تجربگی دروازه‌بان دوم، امتیاز بازی مهمی را از دست بدهند. همیشه نفرات دوم یا ذخیره باید مترصد نشان دادن خودشان باشند و به همین دلیل سرشار از انگیزه هستند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: البته امکان دارد دروازه‌بان دوم پرسپولیس در دیدار مقابل گل‌گهر عملکرد خوبی داشته باشد و جایگاه خودش را در تیم بهتر از قبل کند. باید بازیکن جوان خودش را در یک دیدار نشان بدهد که می‌توان به او هم اعتماد کرد، از این رو سرمربی و کادر فنی در یک سری از بازی‌ها که تیم برتری محسوسی دارد باید از دروازه‌بان دوم خودش استفاده می‌کرد تا او نیز آبدیده شود و میدان ببیند. اگر پرسپولیس بازی خودش را ببازد، سپس سرمربی تیم بهانه بیاورد که بیرانوند نبود و ما باختیم، این موضوع اصلاً توجیه‌پذیر نیست.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1226330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =