آخرین وضعیت جاده‌ها؛ هراز قفل شد

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تمامی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) با ترافیک سنگین مواجه است و با کندی حرکت روبرو هستیم و مسیر جنوب به شمال ابتدای محور هراز و فیروزکوه دارای پس زدگی ترافیک است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به افزایش بار ترافیکی با شروع تعطیلات عید سعید فطر اظهار داشت: هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران از جنوب به شمال دارای ترافیک پر حجم سنگین و کم سابقه است، به طوری که از اتوبان شهید بابایی تهران به سمت محور هراز و فیروزکوه ترافیک آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده‌ها / کندوان یک‌طرفه شد

وی افزود: ترافیک در ورودی شهرهای پردیس، بومهن، رودهن، گیلاوند و فیروزکوه بسیار سنگین و تردد با کندی حرکت مواجه است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران تصریح کرد: ترافیک شدید امروز در تمامی محورهای شرق استان تهران کم سابقه بوده و همکاران پلیس راه و راهور در حالت آماده باش جهت تسهیل در رفت و آمد مسافران قرار گرفتند.

سرهنگ کهریزی یادآور شد: اعمال محدودیت تردد کامیون و کامیونت از روز گذشته در محورهای شرق استان تهران اعمال شده و در صورت نیاز محور هراز از جنوب به شمال یکطرفه خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت الزام بودن، سفر خود را مدیریت کنند و زمان رفت و برگشت سفر به روز ابتدا و انتهای تعطیلات موکول نکنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =