رژیم صهیونیستی با یک اشتباه راهبردی خود و متحدانش را وارد باتلاق کرد/ خوشحالی کودکان غزه از حملات موشکی سپاه پاسداران

علی افروس گفت:رژیم صهیونیستی با یک اشتباه محاسباتی و راهبردی، خود و تمامی متعهدانش را وارد باتلاقی کرده که راه خلاصی از آن به هیچ وجه وجود ندارد و خودش را به نابودی بیش از پیش نزدیک کرده است.

علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز گفت: عملیات پیشرفته،غرورآفرین و انتقامی رزمندگان هوافضای سپاه اسلام و کسب موفقیت عظیم و شگرفی که در تاریخ ۵۰ سال گذشته جهان بی‌سابقه بود، نشان داد این رژیم غاصب که به ارتش و لجستیک خودش مغرور بود چقدر سست است و به تعبیر امام امت‌مان همچون تار عنکبوتی‌ است که به راحتی ویران می‌شود.

وی افزود: الحمدالله اتفاقی که دیشب توسط غیرتمندان جبهه مقاومت و سپاه اسلام رخ داد هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را از هم پوشاند و در یک اقدام کاملا برنامه‌ریزی شده با محاسبات و طراحی دقیق و مهندسی شده که ترکیبی از پهپاد موشک و اقدامات سایبری بود توانستیم یک موفقیت بزرگ را در جواب اقدامات تروریستی و جنایتکارانه این رژیم در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن سرداران و مستشاران‌مان در دمشق را رقم بزنیم.

افروس تصریح کرد: واقعیت این است که پس از حملات گسترده جمهوری اسلامی ایران موازنات قدرت در منطقه به شکلی جدی و غیرقابل انکاری تغییر کرده‌است و این ما هستیم که بعد از این جریان‌ساز معادلات در خاورمیانه و جهان خواهیم بود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با یک اشتباه محاسباتی و راهبردی، خود و تمامی متعهدانش را وارد باتلاقی کرده که راه خلاصی از آن به هیچ وجه وجود ندارد و خودش را به نابودی بیش از پیش نزدیک کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: ضرورت تنبیه متجاوز، یک امر مهم و یک تصمیم استراتژیک و راهبردی برای ما بود که به خوبی توانستیم آن را اجرا کنیم و باعث خوشحالی مردم مظلوم فلسطین بخصوص کودکان غزه شویم، همچنین عملیات دیشب نشان داد که دولتمردان ما به درخواست مردم نسبت به تنبیه و توبیخ این رژیم منحوس بی‌تفاوت نبوده و به شکلی اساسی آن را انجام دادند؛ چرا که در مسئله تمامیت عرضی با هیچ کسی مماشات نخواهیم داشت.

افروس در پایان خاطر نشان کرد: این اقدام غرورآفرین معادلات نظامی جهان را تغییر داد و پس از این دشمنان نظام اسلامی با احتیاط و عاقبت اندیشی بیشتری در مورد ایران به بحث و گفت‌وگو خواهند پرداخت.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1227057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =