ریزش قیمت دلار پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی

معاملات صرافی‌ها در حالی صبح امروز پس از حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی آغاز شد که تقاضا برای خرید ارز نسبت به روزهای گذشته بسیار کاهش داشته و این صرافی‌ها خلوت‌تر از همیشه بودند؛ قیمت دلار در کانال‌های تلگرامی نیز امروز از کانال ۶۹ هزار تومان به ۶۵ و ۶۶ هزار تومان عقب‌نشینی کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پس از حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، نرخ ارز (دلار) در کانال‌های تلگرامی به بهانه این تنش افزایش یافت و برخی سعی داشتند نرخ را به ۷۰ هزار تومان برسانند، اما به فاصله چند دقیقه قیمت دلار با ریزش به کانال‌های ۶۷ و ۶۸ هزار تومان عقب‌نشینی کرد.

بیشتر بخوانید:

مسیر دلار پس از تعطیلات به کدام سمت و سو می‌رود؟

یکی از کانال‌های تلگرامی ارز در ابتدای معاملات امروز قیمت دلار را در کانال ۶۹ هزار تومان درج کرد که هم اکنون قیمت معاملات دلار در این کانال‌ به ۶۶ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

کارشناسان و فعالان بازار ارز افزایش قیمت را مقطعی و هیجانی عنوان می‌کنند و از روند ریزشی آن پس این افزایش خبر می‌هند. با این حال قیمت دلار هم‌اکنون در کانال‌های تلگرامی که صبح امروز به مرز ۷۰ هزار تومان نزدیک شده بود با روند نزولی به نیمه ۶۵ هزار تومان بازگشت.

هم اکنون در بازار آزاد فردوسی دلار را به قیمت ۶۸ تومان به فروش می رسانند که خریداری هم برای آن نیست.

افزایش قیمت دلار در کانال‌های تلگرامی در حالی رخ داد که تقاضایی در بازار نیست و مشاهدات نشان می‌دهد که تا ساعت ۱۱ امروز مقابل صرافی‌ها هیچ خبری نیست، به طوری که حتی تعداد دلال‌هایی هم که همیشه می‌ایستند، نیز نسبت به روزهای گذشته کمتر شده است.

قیمت ارز دیجیتال تتر که دیشب پس از حمله ایران به بالای ۷۲ هزار تومان رسیده بود با ریزش هم اکنون به ۶۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است، به طوری که قیمت این ارز دیجیتال که معادل نرخ دلار در بازار آزاد غیررسمی است، امروز صبح نسبت به شب گذشته چهار هزار تومان افت را ثبت کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/


کد خبر: 1227062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =