دوره حامیم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می‌شود

رضا قاسمی‌نژاد گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره حامیم، ۷ اردیبهشت‌ماه بوده و زمان برگزاری دوره از ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت‌ماه، به میزبانی واحد شهرکرد است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، رضا قاسمی‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری سومین دوره حامیم در دانشگاه‌های آزاد اسلامی این استان، خبر داد

وی با اشاره به اینکه در این طرح دانشجویان به عنوان حلقه‌های میانی بین مردم و مسئولان هستند، افزود: هدف اصلی از برگزاری این دوره، توانمندسازی و شبکه‌سازی دانشجویان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با عنوان حامیم و حلقه‌های میانی دانشگاه‌ها است.

قاسمی‌نژاد با بیان اینکه این دوره وی‍ژه دانشجویان فعال فرهنگی ورودی سال ۱۴۰۲ است، تشریح کرد: دانشجویان با شرکت در این دوره به دانش مهارت و معرفتی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بر عهده جوانان متعهد و مسئول گذاشته‌اند؛ مجهز می‌شوند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در این طرح، ۷ اردیبهشت‌ماه بوده و زمان برگزاری دوره از ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت‌ماه، به میزبانی واحد شهرکرد است.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =