روی خوش ایوبی به فیلم کوتاه

رییس سازمان سینمایی اعلام کرد اگر انجمن سینمای جوان بخواهد سالنی برای اکران فیلم‌های کوتاه اختصاص دهد برای ما در سازمان قابل بررسی خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی درباره اهمیت فیلم کوتاه و تاثیر آن در سینمای ایران گفت: همیشه با این اعتراض مواجه هستیم که فیلم‌های کوتاه با کمبود سالن برای نمایش روبه‌رو هستند، اما اینبار باید بگوییم که فیلم کوتاه دنیای مجازی را در اختیار دارد که جایی برای جولان دادن و ابراز وجود فیلم‌های کوتاه است.

رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به این پرسش که اهمیت فیلم کوتاه از دیدگاه سازمان سینمایی چقدر است، گفت: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و اولویت‌های ما در سازمان پرداختن به فیلم کوتاه است. انجمن سینمای جوان هم با سیاست‌هایی که در این دولت داشته، نشان داده که فیلم کوتاه از اهمیت ویژه‌ای برای انجمن برخوردار است.

ایوبی در پاسخ به اینکه آیا برای اکران فیلم‌های کوتاه برنامه‌ای دارید، گفت: در گروه هنر و تجربه یک گام کوچکی برای اکران فیلم‌های کوتاه برداشته شده است که امیدواریم در آینده گسترده‌تر باشد. دیدن فیلم کوتاه روی پرده سینما نیاز به فرهنگسازی دارد تا مخاطب عام نیز از آن برخوردار شود، اما به دلیل جاذبه‌ای که فیلم کوتاه دارد، قطعا به سرعت مخاطبان زیادی را جذب خواهد کرد.»

وی ادامه داد: اگر انجمن سینمای جوان بخواهد که مکانی را برای مرکزیت و سالن اکران فیلم‌های کوتاه اختصاص دهد برای ما در سازمان قابل بررسی خواهد بود و هیچ‌گونه مخالفتی با اینکه سالنی اختصاصی برای اکران فیلم‌های کوتاه در اختیار انجمن قرار دهیم نداریم.
503502

کد خبر: 547406

وب گردی

وب گردی