باشگاه پرسپولیس بدهی سوشا را می پردازد

هرچند که پرسپولیسی ها خبر از توافق سوشا و مدیر برنامه سابقش دادند اما ظاهرا این مشکل بین طرفین حل نشده و باشگاه قصد دارد با پادر میانی و پرداخت حق و حقوق مدیربرنامه مکانی این مشکل را ختم به خیر کند.

به گزارش ایسکانیوز، در پی شکایت مدیر برنامه های پیشین سوشا مکانی و با توجه به عدم حضور دروازه بان پرسپولیس در کمیته انضباطی به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی در نهایت حکم به ضرر او صادر شد و سوشا مکانی تا قبل از پرداخت دیون خود نمی توانست پرسپولیس را در رقابت ها همراهی کند. این مشکل برای بازی با استقلال اهواز موقتا حل و فصل شد.

از سوی دیگر وکیل سوشا مکانی درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه داد و تا زمانی که پرونده در مرحله تجدیدنظر خواهی باشد اجازه بازی خواهد داشت. ولی جدا از امضای علی کفاشیان وی برای این منظور باید بخشی از بدهی خود به مدیر برنامه هایش را که مربوط به سال گذشته شده و محل اختلاف نیست پرداخت کند.

با توجه به اینکه سوشا مکانی بابت قرارداد این فصل خود مطالباتی از باشگاه دارد قرار است باشگاه پرسپولیس در صورت طولانی شدن صحبت ها برای صلح بین دو طرف بدهی این بازیکن به مدیربرنامه هایش مربوط به سال گذشته را به حساب فدراسیون واریز کند تا پرونده وارد فاز تجدیدنظر خواهی شود. گویا مجموع مبلغ مورد دعوا نزدیک به 120 میلیون تومان می شود.

602/602

کد خبر: 548628

وب گردی

وب گردی