تمدید مهلت ثبت‌نام درنخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی گفت: به دلیل استقبال زیاد از ثبت‌نام در نخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، مهلت ثبت‌نام در این المپیاد تا ساعت 12 شب هشتم بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی درباره دلیل تمدید مهلت ثبت‌نام المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی اظهار کرد: با توجه به استقبال زیاد متقاضیان حضور در نخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ، مهلت ثبت‌نام در این المپیاد تا نیمه‌شب هشتم بهمن‌ماه جاری تمدید شد.
مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری همچنین تأکید کرد: دانش آموزان و اولیا و مدیران مدارس می‌توانند در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت‌نام، اقدام کنند.
به گفته پرویز کرمی، تمام دانش آموزان دوم و سوم مقطع متوسطه می‌توانند بدون شرط معدل و بدون محدودیت رشته در نخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ثبت‌نام کنند.
وی، با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد در توسعه و ترویج فرهنگ اقتصاد دانش بنیان در کشور، ابراز کرد: ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی با حمایت از برگزاری نخستین المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، به دنبال تبیین مفاهیم اصلی اقتصاد دانش بنیان و گفتمان علم و فناوری در جامعه است و همچنین در تلاش است تا فرصت های ناشی از اقتصاد دانش بنیان را برای مدیران، جوانان، دانش آموزان و خانواده ها معرفی کند.
دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، در ادامه تغییر در مهارت ها و رفتار کارآفرینی و توانمندشدن نوجوانان و جوانان برای ورود به فضای خلاقیت و نوآوری را از دیگر اهداف این ستاد برای حمایت از برگزاری این المپیاد بیان کرد و گفت: این امر برای جهت دهی دیدگاه جامعه و خانواده ها و دانش آموزان از فرهنگ اقتصاد نفتی و فرهنگ مصرف به فرهنگ کارآفرینی و تولید اقتصاد دانش بنیان صورت می گیرد.
براساس این گزارش، پس از اتمام زمان ثبت نام در نیمه شب هشتم بهمن ماه جاری، آزمون نخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ دوم اسفند ماه جاری برگزار می شود. برگزیدگان این رویداد اواخر اردیبهشت ماه سال 95 همراه با برگزاری نخستین جایزه ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی که همت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود، در تهران معرفی خواهند شد.
20101

کد خبر: 585950

وب گردی

وب گردی