ملتزم به حفظ شعارها و آرمانهای انقلاب اسلامی هستیم

رییس کمیته بانوان کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران کشور گفت: خود را ملتزم به حفظ شعارها و آرمانهای انقلاب اسلامی می دانیم.

سمیه حیدری در گفت و گو با ایسکانیوز افزود: دهه فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است که باید در این ایام عوامل پیروزی، علل تشکیل حکومت جمهوری اسلامی، معمار انقلاب و دیگر شخصیت های تاثیرگذار انقلاب اسلامی را به نسل های جوان شناساند.

وی با بیان اینکه رهبری انقلاب اسلامی در امتداد حرکت مصلحان، انقلابیون و در نهایت پیامبران بزرگ تاریخ به دنبال تشکیل حکومت مستضعفان زمین بود، تصریح کرد: با تشکیل جمهوری اسلامی، این حرکت به ثمر نشست.

به گفته رییس کمیته بانوان کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران کشور، اگر چه جنبشهای دانشجویی و کارگری در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی مردم ایران با دیگر اقشار به رهبری و همراهی اندیشمندان، روشنفکران و روحانیت، رژیم پهلوی را به زانو زدن وا داشتند اما امام راحل گسترده تر و فراتر از آن به پیروزی انقلاب پابرهنگان و کوخ نشینان می اندیشید.

حیدری با بیان اینکه این انقلاب با خونهای همیشه جوشان شهیدان و تحمل زندان و سختیها و مجاهدتهای بزرگ مردانی چون طالقانی، مطهری، بهشتی، شریعتی، آیت الله خامنه ای آبیاری شده و نضج گرفته است، ادامه داد: ما وامدار این راست قامتان تاریخیم.

وی با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی، استقلال، آزادی و پیشرفتی که آرزوی تمامی ایرانیان است، اصلی ترین آرمان ما است، اظهار کرد: وقتی پیروزی را کامل می دانیم که به این آرمانها جامه عمل بپوشانیم و به این امید پا به راه خطیر حفظ و حراست از این آرمانها گذاشته ایم که مردم کشور به این پیروزی سخت دل بسته اند.

10900

کد خبر: 587181

وب گردی

وب گردی