آغاز به کار جشنواره نوروزی 95 در واحد گرمسار

با حضور دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، اساتید، کارکنان و دانشجویان، دومین جشنواره نوروزی 95 در واحد گرمسار آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دومین جشنواره نوروزی 95 واحد گرمسار به همت معاونت فرهنگی ودانشجویی این دانشگاه و با حضور دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، اساتید، کارکنان و دانشجویان، آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این جشنواره که دکتر امید فرهنگیان مرندی، معاونت فرهنگی و دانشجویی و جمعی از مسئولین نیز حضور داشتند از بخش های مختلف جشنواره شامل: چیـدمان های سفره هفـت سین، سبزه آرایـی، شیرینـی های سنتی، لباس های اقوام نوروزی، عکاسی، نقاشی و طراحی با موضوعات مرتبط با عید نوروز بازدید شد.

این جشنواره که در محل طبقه همکف ساختمان اداری، واقع در ضلع جنوبی مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شده، کارکنان ودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در قالب موضوعات جشنواره آثار خود را به معرض دید علاقمندان قرار دادند.

برپایی سفره های زیبای هفت سین، طراحی و اجرای دکور واقعی منازل سنتی و قدیمی با استفاده از ابزارها، آلات و وسایل قدیمی، نمایش انواع لباس های قدیمی و سنتی اقوام مختلف، نمایش وسایل و ابزار روشنایی سنتی و قدیمی، ابزار وآلات آشپزخانه و پذیرایی سنتی و قدیمی بخشی از غرفه های مختلف این جشنواره را تشکیل می دهد.

ایستگاه صلواتی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و پخت و توزیع آش نذری با لوازم سنتی در محوطه دانشگاه با حضور دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، اساتید، کارکنان و دانشجویان از برنامه های جنبی این جشنواره بود که برگزار شد.

20104

کد خبر: 606828

وب گردی

وب گردی