تصاویر جدیدی از کنترلر کنسول NX منتشر شد

 همگان تنها در انتظار انتشار اطلاعات تازه ای از کنسول جدید نینتندو که در حال حاضر تنها با نام موقت NX شناخته می شود به سر می برند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سخت افزار، اما به نظر نمی رسد که تا پیش از فرا رسیدن زمان برگزاری نمایشگاه E3 امسال سران نینتندو قصد رو نمایی کامل از کنسول جدید خود را داشته باشند. با این حال چشم انتظاران کنسول NX هر چند وقت یک بار با اطلاعات و شایعات تازه ای از این کنسول مرموز پذیرایی می شوند. اطلاعات و شایعاتی که طی چند ماه اخیر هر از گاه توسط منابع مختلف مرتبط با کمپانی نینتندو به بیرون درز کرده اند و این بار نوبت به انتشار تصاویر جدیدی از کنترلر لمسی کنسول NX رسیده است.

ظرف روز های اخیر تصاویری تازه ای (که در انتهای این متن قادر به مشاهده ی آن ها هستید) توسط منابع گوناگونی منتشر شده است که گفته می شود به کنترلر کنسول NX تعلق دارند. البته بر اساس اطلاعات موجود این تصاویر مربوط به کنترلری هستند که به همراه کیت توسعه ی کنسول NX برای استودیو ها و شرکت های مختلف بازی سازی فرستاده شده است تا بازی سازان سرشناس این قابلیت را داشته باشند تا به کمک آن پروژه های در دست تولید خود را علاوه بر پلتفرم های مقصد به روی پلتفرم جدید کمپانی نینتندو نیز بیاورند.

با این اوصاف کنترلری که در تصاویر مربوطه مشاهده می شود نسخه ی نهایی از کنترلر کنسول NX نبوده و این احتمال وجود دارد که در نسخه ی نهایی این کنترلر شاهد تغییرات متعددی باشیم. به هر حال اگر بخواهیم تصاویر جدید منتشر شده از کنترلر کنسول NX را ملاک قضاوت قرار دهیم باید گفت که در این کنترلر تنها دو استیک فیزیکی (که احتمالاً کاربرد اصلی آن ها برای کنترلر حرکات دوربین و شخصیت اصلی بازی ها خواهد بود) وجود دارد و به نظر می رسد که ما بقی فعالیت های دارندگان کنسول NX توسط قابلیت های لمسی این کنترلر انجام گیرد.

همچنین بر اساس اطلاعات مختصری که همراه با این تصاویر منتشر شده اند این گونه می نماید که تنها برجستگی های فوقانی این دو استیک قابل حرکت هستند و ما بقی بدنه ی آن ها به شکل ثابت طراحی شده است. علاوه بر آن همان گونه که در تصاویر نیز مشاهده می شود در بخش بالایی این کنترلر یک خروجی 3.5 میلی متری برای استفاده از هدفون طراحی شده است که بیش از پیش کنترلر کنسول NX را به یک کنسول بازی دستی شبیه می سازد.

گفتنی است که انتشار این تصاویر واکنش های متفاوتی را در میان علاقه مندان به دنیای بازی های کامپیوتری پدید آورده است و بسیاری از افراد را به مقایسه ی این تصاویر با برخی تصاویر گرافیکی که پیش از این از کنترلر کنسول NX منتشر شده بود وا داشته است. در این میان برخی از ناظران معتقدند که کنترلر به نمایش در آمده در تصاویر زیر آن چنان که باید هیجان انگیز به نظر نمی رسد و حتی عده ای این کنترلر را به سر استیوی گریفین (یکی از شخصیت های سریال کارتونی مرد خانواده) شبیه دانسته اند! البته سران نینتندو از اظهار نظر در مورد این تصاویر خودداری کرده اند و به ذکر این نکته پرداخته اند که در حال حاضر هیچ نکته یا اطلاعات خاصی را در رابطه با کنسول NX منتشر نخواهند ساخت. به هر حال باید منتظر ماند و دید که کنسول مرموز شرکت نینتندو عاقبت قرار است چه چیزی از آب در بیاید و در چه زمانی به طور رسمی به چشم انتظاران خود معرفی خواهد شد.

20104

کد خبر: 619201

وب گردی

وب گردی