چهارمین همایش ملی «مدیران فناوری اطلاعات» برگزار می‌شود

چهارمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات به ریاست دکتر احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، چهارمین همایش مدیران فناوری اطلاعات توسط پژوهشگاه علوم و فناوی اطلاعات (ایرانداک)، 7 مهر ماه امسال برگزار می‌شود.

این همایش به پشتوانه تجربه چند دهه فعالیت ایرانداک در زمینه علوم و فناوری اطلاعات با رویکرد میان‌رشته‌ای و با شعار «فناوری اطلاعات از چشم‌انداز سیستم‌های اجتماعی-تکنیکی» به منظور آشنایی و تبادل دیدگاه‌ها، دستاوردها و تجربه‌های فرهنگی، مدیریتی و فناورانه حاصل از به‌کارگیری فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

اهداف برگزاری این همایش شامل «تبادل دیدگاه‌ها، ایده‌ها و تجربه‌های علمی- فناوری، سیاستی- مدیریتی، اجتماعی- فرهنگی و در حوزه فناوری اطلاعات با جامعه علمی کشور»، «برگزاری نشست‌های تخصصی و ارائه دستاوردهای برگزیده با تأکید بر رویکرد "فناوری اطلاعات از چشم‌انداز سیستم‌های اجتماعی-تکنیکی"»، «برقراری ارتباط و پیوند کاری میان صاحبنظران و محققان علوم انسانی و اجتماعی، سیاستگذاری و مدیریت، علوم و مهندسی در حوزه فناوری اطلاعات و زمینه‌های مرتبط» است.

سه محور اصلی همایش علمی- فناوری، سیاستی- مدیریتی و اجتماعی- فرهنگی است که هر کدام به تفصیل محورهای فرعی را نیز پوشش می‌دهند.

20104

کد خبر: 629263

وب گردی

وب گردی