رونمایی از برگ برنده برانکو  در نقل و انتقالات

تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته گزینه های خوب دیگری هم برای پیوستن به این تیم روی میز هستند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته گزینه های خوب دیگری هم برای پیوستن به این تیم روی میز هستند و تیم کذاکره کننده سرخ پوشان تمام تلاشش را می کند تا بازیکنان مد نظر برانکو ایوانکوویچ را جذب کند.

گزینه هایی مثل مهرداد محمدی، کاوه رضایی، مهدی ترابی، مسعود حسن زاده در فهرست برانکو هستند که هرکدام به نحوی برای پیوستن به جمع سرخ پوشان تهرانی موانع بزرگی بر سر راه دارند.

بدون تردید پس از جذب علیرضا بیرانوند،سید جلال حسینی،ساسان انصاری و وحید امیری،بمب دیگری در نقل و انتقالات پرسپولیس رخ می دهد که هیچ کدام از گزینه های نام برده نیستند و این می تواند بازی برانکو برای جذب آسان بازیکن مد نظرش باشد. پرسپولیسی ها برای جذب بازیکنانی مثل انصاری،بیرانوند الوان زاده و درویش وند کاملاً چراغ خاموش حرکت کردند.

سرمربی کروات پرسپولیس در آخرین مصاحبه ی خود اعلام کرد با دو بازیکن به توافق رسیده و آن ها را جذب خواهد کرد، چرا که این دو بازیکن با شرایط پیش آمده نمی توانند گزینه های اعلام شده او باشند. با جذب این 6 بازیکن برانکو دو سهمیه لیگ برتری دیگر دارد و به دنبال ستاره هایی برای تیمش است.

مهرداد محمدی؛

مسئولان باشگاه راه آهن برای رضایت نامه مهرداد محمدی مبلغ یک میلیارد و دویست را طلب کرده اند که با توجه به توافق امید عالیشاه با پرسپولیسی ها این تیم از جناح چپ به اندازه کافی بازیکن دارد و نیازی به جذب محمدی نیست.

کاوه رضایی؛

سرمربی پرسپولیس از آغاز فصل نقل و انتقالات تاکید ویژه ای بر جذب کاوه رضایی داشت و به نظر می رسد یکی از دو بازیکنی که برانکو گفته سرخپوش می شوند،او باشد تا پازل تاکتیکی مدنظر مرد کروات تکمیل شود.

جدایی رضایی از ذوب آهن قطعی است بازیکن آزاد محسوب می شود. اما اولویت رضایی پیشنهاد قطری اوست.کاوه چند روزی برای مذاکره به قطر رفته بود و تازه به ایران بازگشته است اما هنوز جوابی مبنی بر تصمیمش برای ادامه کارش در ایران یا قطر نداده است.

مهدی ترابی؛

مسئولان سایپا اعلام کرده اند که به عنوان جوان اول تیم به ترابی نیاز دارند. ترابی روز گذشته به باشگاه سایپا رفته و با این تیم به توافقات نهایی رسیده و در جمع نارنجی پوشان سایپا خواهد ماند.

مسعود حسن زاده؛

دیگر گزینه سرخ پوشان حسن زاده ذوبی ها بود که با این باشگاه قرارداد دارد و مسئولان ذوب آهن اعلام کردند به حسن زاده احتیاج دارند و این بازیکن برای لیگ شانزدهم هم در اختیار این تیم خواهد بود.

با توجه به حذف گزینه های مدنظر پرسپولیسی ها باید دید سورپرایز برانکو برای جذب دو بازیکن دیگر چه کسانی خواهند بود!

البته گفتنی است زمزمه هایی از پیوستن سروش رفیعی به جمع شاگردان برانکو به گوش می رسد.

604/602

کد خبر: 652745

وب گردی

وب گردی