رشیدی از حضور ۲۳ رییس فدراسیون جهانی خبر داد

دبیر فدراسیون ورزش های رزمی گفت: رییس AIMS و دبیر کل IFMA از ٢٥تا ٢٧ تیرماه برای عقد قرارداد در خصوص اولین مجمع عمومی AIMS در ایران به تهران سفر می کند.

دکتر سید علی رشیدی به خبرگزای ایسکانیوز گفت:در مباحث بین المللی یکی از اقدامات ویژه ما ایجاد ارتباط حسنه در راستای استفاده بهینه در کسب کرسی های بین المللی است در همین راستا در ماه گذشته میزبان اجلاس ووکتورین در ایران بودیم که در این اجلاس حضور نایب رییس شورای المپیک آسیا و سه دبیر کل را شاهد بودید .
وی تصریح کرد: این نشست اهمیت ویژه ای برای ورزش ایران داشت با عضویت محمود رشیدی رییس فدراسیون در کمیته اجرایی بازی های ساحلی آسیایی گام موثری درکنار کرسی ریاست فدراسیون آسیایی وکتورین برداشته شد و با کسب این کرسی ها توانستیم در فاز نخست برنامه های بین المللی به آنچه مد نظر داشتیم، دست یابیم. اتحادیه فدراسیونهای مستقل "AIMS " یکی از سازمانهای برآمده از بطن اسپورت اکورد می باشد و متشکل از ٢٣ فدراسیون است که فدراسیونهای جهانی ٥ انجمن از انجمنهای اصلی فدراسیون ورزشهای رزمی نیز عضو آن هستند.
وی در ادامه از اهمیت اتحادیه فدراسیون های مستقل گفت و افزود:توجه به این نکته که ایران میزبان ۲۳ رییس فدراسیون جهانی در رشته های مختلف ورزشی باشد از ابعاد مختلف حایز اهمت است.
رشیدی تصریح کرد:با دعوت رسمی محمود رشیدی رییس فدراسیون ورزشهای رزمی از فوکس رییس سازمان AIMS و دبیر کل IFMAدر خصوص بررسی همزمان نهایی کردن نحوه برگزاری اولین مجمع عمومی AIMS در تهران و مشکلات فی مابین ریاست انجمن موتای کشور با فدراسیون بین المللی این رشته، رییس این سازمان و هیات همراه در روزهای ٢٥-٢٦-٢٧ تیرماه به ایران می آیند.
وی گفت:فوکس دبیر کل IFMA در مجمع انتخاباتی انجمن موتای ایران حضور خواهد داشت و ضمن نظارت مستقیم بر انتخابات انجمن موتای در صورت انتخاب مجدد حمدالله عبادتی برای تصدی پست ریاست این انجمن، طرفین به نتیجه این انتخابات احترام گذاشته و فرد منتخب را به عنوان ریاست انجمن ملی موتای ایران به رسمیت می شناسند.

دبیر فدراسیون ورزش های رزمی افزود: باحضور استفان فوکس ریاست سازمان AIMS بر اساس توافقات اولیه صورت پذیرفته فی مابین فدراسیون ورزشهای رزمی و AIMS ، در خصوص نحوه برگزاری، زمان و شرایط دقیق برگزاری اولین مجمع عمومی این سازمان با حضور روسای فدراسیونهای ٢٣ گانه عضو AIMS و همچنین اولین سمینار کمیسیون پزشکی این سازمان با حضور کلیه اعضای آن بعد از المپیک و پارالمپیک به میزبانی فدراسیون ورزشهای رزمی در تهران تصمیم گیری خواهد شد.

606/601

کد خبر: 654921

وب گردی

وب گردی