جشنواره گل پرسپولیس در تهران

دیدار دوستانه تیم های فوتبال پرسپولیس و خلخال دشت با نتیجه 9 بر 0 به سود سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز در دو نوبت به تمرین پرداختند. قرمزپوشان صبح امروز سه شنبه تمرینات تاکتیکی و بدنسازی خود را در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت دوم تمرین خود، در دیداری دوستانه به مصاف تیم خلخال دشت رفت و با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید.

ترکیب پرسپولیس: رادوشوویچ، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، محمد امین آرام طبع، حمیدرضا طاهرخانی، امید عالیشاه، احسان علوان زاده، علی علیپور و ولادیمیر.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

پرسپولیس قرمز پوشید و تیم حریف به دلیل همرنگی لباس، با کاور زرد به میدان رفت. حدود 50 تماشاگر از این دیدار دیدن می کنند و اصحاب رسانه نیز حضوری فعال دارند.

در دقیقه 10 علی علیپور روی پاس احسان علوان زاده گل اول این دیدار را به ثمر رساند. گل دوم نیز توسط پریموف وارد دروازه میهمان شد.

گل سوم روی پاس حمیدرضا طاهرخانی توسط علوان زاده به ثمر رسید. نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

پرسپولیس تا دقیقبه 55 با نتیجه 4 بر صفر پیش افتاد. شهاب زاهدی، علی علیپور و محمد رحمتی گلزنان پرسپولیس در جریان نیمه دوم بازی بودند.

پرسپولیس با نتیجه 6 بر صفر از حریف جلو افتاد. علی علیپور روی ارسال محسن مسلمان از نقطه کرنر و در یک رفت و برگشت با شوتی زیبا هفتمین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

گل هشتم نیز توسط شهاب زاهدی به ثمر رسید. حامد آقایی هم نهمین گل سرخپوشان را وارد دروازه حریف کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس گل دهم را هم به ثمر رساند که داور آن را نپذیرفت و این بازی دوستانه در پایان با نتیجه 9 بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

602/401

کد خبر: 683641

وب گردی

وب گردی