تشییع پیکرهای مطهر 37 شهید فاجعه حله در اهواز

پیکرهای مطهر 37 شهید فاجعه تروریستی حله روز چهارشنبه بعد از اقامه نماز آنان به امامت نماینده ولی فقیه در خوزستان با حضور با شکوه مردم اهواز تشییع شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا نماز میت بر پیکر پاک شهدای انفجار تروریستی حله، چهارشنبه در مقابل حسینیه ثارالله و در خیابان های شریعتی و طالقانی اهواز با حضور جمع زیادی از مردم اهواز اقامه شد.

در این مراسم با شکوه جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا، روحانیون، شیوخ عرب، عشایر بختیاری، مسئولین استان و آحاد مختلف مردم حضور داشته و شهدای فاجعه حله را که روز گذشته توسط پزشکی قانونی احراز هویت شدند بر روی دستان خود تشییع نمودند.
37 شهید فاجعه حله از طریق فرودگاه اهواز وارد استان خوزستان شدند و صبح امروز در اهواز تشییع که 26 نفر آنان در بهشت شهدای اهواز خاکسپاری شدند.
همچنین 10 نفر از این شهدای که اهل شهرستان حمیدیه بودند به این شهرستان منتقل و پس از تشییع به حمیدیه منتقل شدند.
به گزارش ایرنا پیکر مطهر یک شهید دیگر این حادثه تروریستی برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان شادگان منتقل شد.
در این مراسم هیات ویژه ای شامل حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده رهبر معظم انقلاب و وزاری کشور و اطلاعات نیز حضور داشتند.
مردم عزادار اهواز در این مراسم با شعارهای 'هیهات من الذله' و 'لبیک یا حسین' با شهدای انقلاب اسلامی و شهدای حله تجدید میثاق کردند.
بیش از 80 نفر از زائران حسینی پنجشنبه هفته گذشته در یک حادثه تروریستی در حله عراق به شهادت رسیدند که اغلب این شهدا اهل خوزستان هستند.

700700

کد خبر: 708775

وب گردی

وب گردی