حضور مسعود سلطانی فردر اولین مجمع انتخاباتی

وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان حضور پیدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان به ریاست مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و با حضور کاندیداها مرتضی آذرخوش، لیلا اعتماد، مهران تیشه گران، رمضانعلی دولو، رضا رودگر، حسن سلگی، مسعود فراهانی طجر، سعید کاظمی، ابراهیم کرمی، سید مصطفی کریمی و کاظم نظم‌ده ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 14 آذر در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

این مجمع قرار بود به ریاست نصرالله سجادی برگزار شود، اما سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان از ساعت 10:30 خود را به این مجمع رساند.

رباب شهریان (نماینده کمیته ملی المپیک)، شهامت عباسی (نماینده وزارت آموزش و پرورش)، مجید مسیحای اکبر (نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، علی اصغر هادیزاده (نماینده وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی)، سرهنگ محمد مؤذنی (نماینده نیروهای مسلح)، محسن کاوه (نماینده مربیان)، عزیزاله اطاعتی (نماینده داوران)، علیرضا بسیح، میثم قبشه دزفولی و مرضیه خوش احوال (نماینده ورزشکاران) و محمدرضا لوئی مقدم (نماینده باشگاه شبهای گلوبندک) و سیدجلال عسگری (نماینده باشگاه شهید رضایی مجد) در این مجمع حضور دارند.

آذرخوش، رودگر و تیشه‌گران که برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده بودند در ابتدای جلسه انصراف دادند. در این بین رودگر به نفع نظم‌ده و تیشه‌گران به نفع کریمی از انتخابات کنار کشیدند.

602/601

کد خبر: 709544

وب گردی

وب گردی